Se första gameplay-klippet från Anthem, Biowares nya spel
Hype!
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Såg sjukt jävla bra ut!
Om det där blir bra så kommer det att bli en rejäl gamechanger framöver. Man kommer helt enkelt bli kräsen
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Säger R.I.P Destiny och förbered er på Downgrade city för fy f*n vad snyggt det var. För snyggt för konsol.
EA får banne mig inte göra en Ubisoft.
Såg jäkligt bra ut, går upp o tävlar mot Destiny 2 för mig. Men o andra sidan släpps väl inte Anthem i år?
2018.
Under första sekvensen i staden så tänkte jag bara på hur pass mycket detta kommer bli nedgraderat till release och hur mycket skit de kommer få för det. Hade varit kul om den trenden kunde brytas.
Håller med dig fullständigt. Det är utvecklare som har skapat något otroligt snyggt och atmosfäriskt under tusentals arbetstimmar. Tycker de stolt ska få visa upp helheten fastän det är väldigt svårt att nå maximala grafikinställningar på PC. För min del betyder det ett framtidssäkert spel. Köper man nya komponenter så blir spelen som nya. Och så som Sony och Microsoft verkar göra nu med nya konsoler vartannat år så kan de lika gärna köra gratis re-release på alla speltitlar man äger. Fast spelen blir såklart snyggare.
Man bör vara medveten om vad man får ut utav en konsol när man köper en. Och företagen ska inte lura kunder.
(Förlåt, var tvungen)
Tungt skriptad multiplayergameplay-trailer, The Division: Återkomsten någon?
Destiny var inte lika skriptad men fortfarande lika pinsam, sen även Wildlands =o förväntar mig något liknande med Far Cry 5 eftersom det också har coop =P
Ubisoft, king of cringe.
https://cdn.fz.se/artikel/fil/1400579?key=cdb12193a3857a1c74d...
(Förlåt, var tvungen)
Hahaha
Cptn BaseballBatBoy!
Okay, jag är officiellt taggad!
Liiiite bättre facial animations i början där jämfört med Andromeda hehe.
Andromeda hade också bra animationer innan de förstörde hela spelet.
Jätteintressant information.
Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?
Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?
Ungefär så går mina tankar. Grafiken är ju snygg men gameplayet ser rätt trist ut, förutom att man kan flyga då. Men skjutandet ser ut som vilken dussin-tredjepersonsskjutare som helst.
Minns när min brorson fick The Division i julklapp, kollade på när han spelade i ungefär 5 minuter sen höll jag på och somna för det var samma sak om och om igen. Han frågade om jag ville spela men jag tackade nej, höll tyst om att det såg ut som något av de tråkigaste spelen jag nånsin sett.
Synd bara att det är en linjär utomhus korridorskjutare (on rail shooter) med snygga kulisser, väggar, alltså ca: fem procent av det du ser är spelbara miljöer, och att man siktar från höften med ett stort X på skärmen, skulle idag kunna liknas vid quicktime events, typ, något från 1863. Och påminner inte spelarna i klippet om The Divisions lanseringsjippo, skådespelarna, är det samma folk som i Division?
Så du vet att man inte kan ta sig fritt någon annanstans i världen som visades i början och att det är en restriktiv on rail shooter, dvs du kan inte röra dig fritt utan datorn styr vart du ska gå... dvs förutom att Quests, som i alla andra spel, säger att man ska gå till vissa platser? Det var ju synd =( då blir det ju exakt som Division... och även Destiny i sådana fall om det stämmer det du säger. Men det hindrade inte mig från att spela Destiny i snart 3000 timmar och eeh ja Division har jag bara spelat i ca 600 timmar.
Gunplay är en annan femma dock.
Det verkar som EA tagit lite hints från Bungie och Ubisoft när det gäller "vi är super seriösa och taktiska och samtidigt blir super glada och överraskade när vi får saker" script snack medans de spelar tillsammans.