Breath of the DLC – Zelda fortsätter i The Champions Ballad

Robot
Breath of the DLC – Zelda fortsätter i The Champions Ballad

Ett av tidernas mest kritikerrosade äventyr fortsätter i sommar och till vintern.

#e3-2017, #zelda-breath-of-the-wild


Medlem

Fyra nya Amiibos släpps i samband med The Champion's Ballad DLC.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Lite mixade känslor. Jag hoppas alltid på att vi ska få post-Ganon gameplay i ett TLoZ spel, så hade hoppats The Champion’s Ballad skulle ge detta. Men samtidigt, som Fredrik skriver, skulle kunna vara intressant att utforska vissa delar av Hyrule innan det föll i ruiner. Fast ett frågetecken, ”DLC 2: an original story”, vi vet ju redan ungefär vad som pågick för 100 år sedan. Hade vart rätt trevligt om man får spela som varje Champion i olika delar av den nya storyn, och deras väg till att bli en Champion hade kunnat räknas som en original story.

Man kan nog hålla på hur mycket man vill med teorier, men att tänka på det gör bara väntan jobbigare!

Medlem

Hoppas innerligt att det handlar om mer än bara challenge modes av olika slag. Som ovan nämner så hade någon annan karaktärs story varit intressant att följa. Något story drivet över huvudtaget känns okej för mig.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Fyra nya Amiibos släpps i samband med The Champion's Ballad DLC.
http://i.imgur.com/2Bi84Tp.jpg

Urbosa ser lite väl glad ut under omständigheterna...

Lite ledsen över att Nintendo håller på med dlc och microtransaktioner men om nästa dlc som utannonseras är en smed så betalar jag gärna.

1
Skriv svar