Tidigare DICE-bossen blir chef för Ubisofts nya studio i Stockholm

Medlem

@EXPLICIT: På tal om att inte förstå, du borde öva läsförståelse. Här är mina källor:

CFO Blake Jorgensen uttalar sig

BF1 sålde 15 miljoner inom första året - överskred vad EA trodde.

Kan du backa upp ditt påstående att de är missnöjda?

Avstängd
Skrivet av Makkapakka:

@EXPLICIT: På tal om att inte förstå, du borde öva läsförståelse. Här är mina källor:

CFO Blake Jorgensen uttalar sig

BF1 sålde 15 miljoner inom första året - överskred vad EA trodde.

Kan du backa upp ditt påstående att de är missnöjda?

Nej, har inget intresse över att gå på jakt efter poster. Du hittade säkert det redan när du googlade i dina desperata försök att vara EA-Gatekeeper.

Fortsätt du med det, klaga aldrig dock på att industrin ser ut som den gör. Det är pga typer som dig.

Medlem

@EXPLICIT: Jag såg bara du skrev "Jag fick slut på argument, så jag attackerade dig som person."

Schack matt.

Avstängd
Skrivet av Makkapakka:

@EXPLICIT: Jag såg bara du skrev "Jag fick slut på argument, så jag attackerade dig som person."

Schack matt.

Inte alls, kan krossa dig vilken dag i veckan som helst i vilken diskussion som helst. Du har befäst dig som rabiat EA-grindvakt vilket i sig säger så pass mycket att jag aldrig behöver vara orolig. Det samt att alla dina poster från och med nu, oavsett ämne, är per automatik obetydliga.

Medlem

@EXPLICIT: Återigen, personangreep. Lär dig diskutera utan dem, så kan du säkert komma med vettiga inlägg. Sen kunde du inte krossa mig vilken dag som helst, du förlorade denna debatten när du misslyckades producera trovärdiga källor (eller ens, några källor alls) till dina högst personliga åsikter samtidigt som du sjönk till personagreppsnivån - ett tydligt tecken på brist på argument. Det säger en hel del om din förmåga att argumentera att när en person vägrar ge sig för dina åsikter så är den personen "rabiat". Komiskt är det, inget annat.

För övrigt har jag inte mycket till övers för EA eller UBISoft. De släpper en del bra spel, men deras företagskultur är hemsk.

12
Skriv svar