*Stora problem för både Playstation Network och Destiny 2

Robot
*Stora problem för både Playstation Network och Destiny 2

Trött PSN stoppar Bungies shooter.

#destiny-2, #psn, #xbox-live


Inaktiv

Var likadant vid releasen av 1'an. Köpte en PS4 bundlad med Destiny på releasedagen och fick då uppleva denna katastrof som kallas PSN. Disconnects, "unable to connect to server", voicechat som bara dog, folk som försvann ur partyt helt plötsligt, fastnade på laddningsskärmar för att PSN förlorat sync osv.
Enormt mycket problem helt enkelt och det tog flera veckor innan de fick någorlunda ordning på det om jag minns rätt.

Inte avundsjuk på konsolspelarna alls, i alla fall inte på PS4. Den riktiga Destiny 2 releasen kommer i Oktober. Borde bli en många gånger bättre upplevelse om nu inte Activision ser till att krasha deras servrar.

Medlem

Gosh om bara offline-läge funkade *shrugs*


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Sura pc-spelare som leker ddos känns som ennlågoddsare.

Medlem

Nämen redaktionen, ni har väl en Xbox One liggandes som ni också kan spela Destiny 2 på ;)?


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

MEG
Medlem

Shooters ska köras på PC, har inte så mycket med detta problem att göra men ändå


signatur

Death is only the beginning

Avstängd

@MEG: spelar väl ingen roll vart man kör shooters, vill du spela det på pc gör det eller vill du spela det på konsoll så gör det.

MEG
Medlem
Skrivet av Pawbeltolaf:

@MEG: spelar väl ingen roll vart man kör shooters, vill du spela det på pc gör det eller vill du spela det på konsoll så gör det.

Det är naturligtvis upp till var och en vilket format man väljer, det var menat mer som ett skämt därav
Det var iaf kul att du högg


signatur

Death is only the beginning

Redaktör

@Glutt: det har vi. Men Calle var inte så sugen att börja om.


signatur
Medlem

Tycker mest synd om alla som lurats betala för ps pluss(för lurad känner man sig) så dom ska kunna spela online spel men så funkar det inte

Redaktör
Skrivet av Saurfange:

Tycker mest synd om alla som lurats betala för ps pluss(för lurad känner man sig) så dom ska kunna spela online spel men så funkar det inte

Det är klart att man blir irriterad när nätverket ligger nere och man inte kan spela. Men det hör ju ärligt talat till undantagen: PSN liksom andra tjänster (Steam, Uplay, Origin, Xbox Live...) funkar ju helt okej den absolut största delen av tiden.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är klart att man blir irriterad när nätverket ligger nere och man inte kan spela. Men det hör ju ärligt talat till undantagen: PSN liksom andra tjänster (Steam, Uplay, Origin, Xbox Live...) funkar ju helt okej den absolut största delen av tiden.

Nå nå! Steam funkar alldeles utmärkt. 5/5. Knappast mindre än så!

pcmast...

Medlem

Märkte inte av några konstigheter med psn på hela förmiddagen, kanske hade tur eller var inloggad redan innan problemen startade

Medlem

Spelade från 21.00-01.00 igår, inga problem. Idag vet jag ej, då jag stämplade in 06.30 imorse på kneget

MEG
Medlem

Ni som har lyckats spela det, vad är er åsikt så här långt om spelet?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@Tomas Helenius: är nog ingen big deal som du säger utan är förmodligen bara jag som blir surgubbe så fort man hör något om dessa betaltjänster nämnas och känner jag måste klösa lite i såret

1
Skriv svar