Reach-betan mer populär än Halo 3-betan

Robot
Reach-betan mer populär än Halo 3-betan
Medlem
Reach-betan mer populär än Halo 3-betan

lol, nice Har inte 360 hos farsan (kommer förhoppningsvis få en på min födelsedag om 5 dagar) men har hört från en klasspolare att Reach är ett grymt spel, har kollat på en hel del videos och läst en del om det, verkar grymt

Inaktiv

Kommer sälja sönder! Älska Halo! <3

Inaktiv

Är väl inte konstigt om de lovar varenda kotte som köpte ODST att få en Reach nyckel?

Medlem
Skrivet av Kharif:

Är väl inte konstigt om de lovar varenda kotte som köpte ODST att få en Reach nyckel?

Så var det med Halo 3, om man köpte crackdown så fick man vara med i betan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan ju bero på att det är mycket roligare än Halo 3 i mp!!!

Medlem

Fler som köpte Recon än Crackdown, helt enkelt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag är sjukt överraskad. Jag menar, det är ju inte som om användarantalet hos 360 har stigit under de tre åren som passerat sen Halo 3 kom...

Either way, betan är riktigt bra. Synd att det inte finns fler gamemodes.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Kan ha att göra med att antalet personer som gillar spel ökar för varje år som går. Tycker man hör konstant om hur betan till ett nytt spel är populärare än något som kom före.

Inaktiv

Föga förvånande, när Halo: ODST har sålt 5,04 miljoner exemplar, och Crackdown (som dessutom funnits att köpa två och ett halvt år längre) bara sålt 1,68 miljoner.

Dessutom så finns det säkert mer än dubbelt så många 360 i hushåll nu än vad det fanns 2007. Så inte direkt förvånande, och ger ingen indikation om Reach är bättre än Halo 3 eller inte.

*statistik från vgchartz.com

Skrivet av Lingon:

Föga förvånande, när Halo: ODST har sålt 5,04 miljoner exemplar, och Crackdown (som dessutom funnits att köpa två och ett halvt år längre) bara sålt 1,68 miljoner.

Dessutom så finns det säkert mer än dubbelt så många 360 i hushåll nu än vad det fanns 2007. Så inte direkt förvånande, och ger ingen indikation om Reach är bättre än Halo 3 eller inte.

*statistik från vgchartz.com

Vgchartz är en tomtesida som absolut inte bör tas seriöst, under några omständigheter. Branschsajten Gamasutra förklarar varför.

Halo: Reach betan var inte speciellt kul, tyckte att de påminde för mycket om ett annat spel *Host*Shadowrun*Host* Föredrar halo 3, tycker att det gick åt skogen när de införde recoil och klasserna

1
Skriv svar