Gran Turismo har sålts i 80 miljoner ex

Robot
Gran Turismo har sålts i 80 miljoner ex
Medlem

Siffrorna för GT Sport är rejält fel.

Polyphony listade att GT-serien skeppats i 77 miljoner ex innan GT Sport kom. Om man nu sålt 80,4 miljoner så borde väl försäljningen ligga runt 3-4 miljoner?

Edit: 77 miljoner var det

Medlem

@Margy: Eller så kan det ju vara så att flertalet av de äldre spelen i serien fortfarande säljer?

Redaktör
Skrivet av Margy:

Siffrorna för GT Sport är rejält fel.

Polyphony listade att GT-serien skeppats i 77 miljoner ex innan GT Sport kom. Om man nu sålt 80,4 miljoner så borde väl försäljningen ligga runt 3-4 miljoner?

Edit: 77 miljoner var det

Nyhet uppdaterad. 3,3 miljoner är uppskattningar (förmodligen rätt korrekta), men ingen officiell siffra.


signatur
Medlem

Kul, men 3an är nog fortfarande det spelet jag haft mest roligt med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

GT Sport är ju framför allt ett e-sport spel. Finns knappt något single player. Till skillnad från dom andra GT-spelen.

Medlem

Jag inväntar deras försök till PS5. Blev för störd på bumpercars och penalty när andra åker in i mig. Leker man simulator måste karossen deformeras på riktigt om det ska vara kul.

Mest tid fick 4:an, som var sjukt nice med tanke på hårdvaran. I de senare spelen lekte jag nog mera med fotoläget och skapade fuskkonton för att fixa färger osv, vilket var kul, men ändå ett steg i fel riktning.

Jag kan skippa spegel-lack och köra helt matt färg utan reflektioner om jag får en riktig skademodell. Typ Burnout Paradise. Sargar man en bil i 350 ska loppet vara över och gärna karriären med, alltså att gubben dör och man får börja om haha

1
Skriv svar