E3 2018 – Vilket spel hade bäst trailer?

Robot
E3 2018 – Vilket spel hade bäst trailer?

Kora ännu en E3-vinnare – rösta fram bästa trailern!

#e3, #e3-2018


Medlem

Jag gillade Sekiro - Shadows die twice (Hette det så?)


signatur

Mjölk är inte gott

Avstängd

Ghost of Tsushima

Medlem

The Last of Us 2 och Ghost of Tsushima gav mig rysningar.

Beyond Good and Evil 2 hade en superduper CGI trailer men säger ju egentligen ingenting.

Redaktör
Skrivet av B-itta:

The Last of Us 2 och Ghost of Tsushima gav mig rysningar.

PS lite orättvist att jämföra CGI trailers med gameplay. CGI säger ju inte ett skit egentligen.

Svårt att sortera ut bara en viss sorts filmmaterial inför omröstningen; en del körde ju gameplay, andra trailers, ytterligare andra både och, osv. Vi försökte därför formulera omröstningen som att man röstar på det spel som hade bäst trailer, istället för specifikt vilken trailer som var bäst.


signatur
Medlem

Anthem passade min smak bäst, både cgi och gameplay trailern. Cyberpunks var bra också.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Inget slår 25 minuter smashbros zzzz

Killmonday Games

Trials Rising med finska gubben och smärtskriken i videon https://youtu.be/1rd9Y8bsqBY?t=6m15s


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Last of Us 2 och Cyberpunk var de för mig där cyberpunk med väldigt liten marginal

Assetto Corsa Competizione


signatur

|Intel i7 8700k @ 5GHz ||EK-Vatten ||ROG STRIX Z370-G |G.Skill 16GB DDR4 3600MHz ||MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X (EK-Vattenblock ||Samsung 750 250G SSD system disk || Samsung 840 Evo 250G Steam disk |FRACTAL DESIGN DEFINE R4 WHITE ||Corsair HX750W || Thrustmaster T500RS - SRC-GT1 || Fanatec CLP V2 ||OculusRift|

Medlem

Jag nu sett alla konferenser och det visades mycket intressant även om de där stora överraskningarna lyste med sin frånvaro detta E3.

De flesta trailers som visades har redan fallit i glömska. Det enda som sitter kvar är Sonys långa gameplay-sekvenser från Last of Us 2, Ghost of Tsushima och Spider-man samt Death Stranding som var lite blandat gameplay och mellansekvenser. Även Cyberpunk sitter kvar även om jag blev lite missnöjd av den.

Min röst faller på Ghost of Tsushima då det såg ut att kunna bli ett bra spel och hade en väldigt speciell visuell stil.

Edit: Maneater och remastern på Metal Wolf Chaos minns jag också då dessa hade roliga trailers (Mech America Great Again!)

Releasehästryttare
Medlem

Folk är tråkiga, Trials Rising-trailern var underbar.

Medlem

Trotts att jag inte spelat ettan så gav Dying light 2 bäst intryck på mig.

The Ashen One

Sekiro - Shadows Die Twice vad det som imponerade mest!

Medlem

CP2077


signatur

Meep!

Medlem

Svårt val mellan Cyberpunk2077, Star Citizen och Trials


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Medlem

Även Tetris Effect hade en bra trailer men den visades under Sonys "Road to E3" eller vad det nu kallades så den kanske inte räknas?

Medlem

@Margy: just ja, jag håller med. Aldrig varit så pepp på Tetris, fantastiskt bra trailer


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv

Skull and Bones tyckte jag var speltrailern som imponerade mest. Kanske kan det bli spelet som Sea of Thieves borde ha varit.

EA tar nog hem priset för årets största besvikelse. Kan dock inte bestämma mig över vilket av Anthem eller BF5 tappade mest hype.

Medlem

Den här fan-gjorda Trailern för Cyberpunk vinner allt!


signatur

Nämen!

Medlem

The Last Of Us 2 visade jag för casuals idag och när trailern gick över i gameplay blev det en del wtf och omg!

Ganska lätt val i år.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Den här fan-gjorda Trailern för Cyberpunk vinner allt!

https://www.youtube.com/watch?v=OinRDzEbqXc

Ok, jag tar tillbaka det jag skrev tidigare. Röstar på denna istället.

Medlem

Halo CE Chief och marines, Halo 3 musik, Installation 07, potentiellt Mendicant Bias och The Primordial, SlipSpace Engine och Chief får en ny AI?

Yeah, Im hype!

Medlem

@Devan: oh yes så sjukt taggad på det spelet. Dock var det drån pc gaming show, kanake FZ kan ordna en röstning från den med?

Min röst för bästa trailer går till cyberpunk 2077 för musiken och det estetiska.
Gameplay trailer finner Rage 2, så överdrivet bra och älskar allt med det.

Medlem

Att Last Of Us 2 hade så mycket trodde jag aldrig, tyckte den var tråkig och generisk.

Skrivet av anon_319742:

Skull and Bones tyckte jag var speltrailern som imponerade mest. Kanske kan det bli spelet som Sea of Thieves borde ha varit.

EA tar nog hem priset för årets största besvikelse. Kan dock inte bestämma mig över vilket av Anthem eller BF5 tappade mest hype.

Fast Skull & Bones är endast åka skepp. Så det kommer bli väldigt tråkigt i längden. Man ledsnade på det rätt rejält i Black Flag till slut.

Medlem

My friend Pedro hade enkelt den bästa trailern! Let's get bananas

Medlem
Cyberpunk 2077

Tycker Cyberpunk 2077 vann med hästlängder. Allt annat bleknade totalt.

Inaktiv

Ori, hallå?!

12
Skriv svar