Alien Isolation-gänget söker folk till taktiskt fps
@Keneralen: Det ska jag göra, tack så mycket för tips! ^^
Ordo Ab Chao
Normalt brukar inte jag klaga...Ok då, jag brukar väl klaga ganska ofta.
Men jag skrev om detta i nyhetstråden 6 juni, nästan tre veckor sedan.
@Fulci: Räkna inte med att de läser den tråden, vill du att de skall se saker så använd kontakt formuläret.
Helt klart lättare att missa den tråden, särskilt under hektiska veckor. Den är tänkt som tips till både oss och alla andra. Man kan också tagga alla inlägg med #nyhetstips så får vi en liten ping i vårt redaktionella system.
@Jaxalot: Kolla in Ready or Not, släpps i November.
""Bring order to chaos with up to 8 players in cooperative play, battle enemy squads in a close player-vs-player environment, or command AI in a striking single-player mode.""
Det sistnämnda blev jag riktigt glad åt att läsa då man kan likt SWAT 4 lira helt solo i en kampanj och ge order åt dina AI styrda SWAT killar i din enhet. Detta ser så djävulskt läckert ut. Äntligen nån som bryr sig att göra en riktig kampanj då UbiSoft körde multplayer all the way i "RB6 Siege".
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||