Jade Raymond vill att EA ska göra olika slags Star Wars-spel

Medlem

Vill ha ett star wars 1313 så jag kan få min bounty hunter action, hade varit intressant med ett sandbox MMORPG i star wars setting också (tänk SWG innan new game enhancements).
Ett nytt rogue squadron spel hade inte varit helt fel heller om man får önska

Medlem
Skrivet av Priapsi:

@Mirage: Vi är två som gillar den. Personligen tycker jag att det är den bästa SW-filmen av alla, men där är jag nog rätt ensam

Rogue one ÄR en utav dom bästa SW-filmerna, original trilogin är väl det som kan mäta sig mot rogue one men av de nya filmerna är rogue one och även Solo mina 2 favoriter

Medlem
Skrivet av Mirage:

@Ibenaben: Jag börjar känna mig ensam med att gilla Rogue One. Men annars, ja. VII och VIII är hemska, speciellt VIII.

Du är inte ensam!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Mirage: Du är inte ensam, jag gillade Rogue One väldigt mycket! Force Awakens och Rogue One ligger högt på min lista över bra Star Wars-filmer, men The Last Jedi ligger däremot bara en bit ovanför prequel-trilogin. Ok, kanske lite hårt, den är bra mycket bättre än den trilogin, men bra är den då inte.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

CFW
Medlem

Efter The Last Jedi (att ens skriva de orden värker i själen) är tyvärr Star Wars helt dött. Att låta EA gravplundra det ruttnande liket känns väl.. tja, passande på något sätt.

"The past must die, kill it if you must" som den fruktansvärd karaktären Kylo Ren sade (och med de orden och Lukes mjölkande av den lakterande rymdkon avrättade allt som Star Wars har varit). Vilket SW spel kan jag någonsin vilja spela nu liksom? Nej, tack och adjö till det (liiiite imponerande dock av Disney att köpa hela Star Wars för 4 miljarder dollar och sen vaska det).

Medlem

Bra att det inte bara blir Jedi-spel. En av anledningarna till att jag gillade Dark Forces (förtuom grafiken) var att det var en "good old blaster".


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag vill se lasersvärd skära i olika livsformer, därför är jag ett Star Wars fan. Jag orkar inte försöka veta mest, det är nog mer de inre nördkretsarna som är såna kanske.

12
Skriv svar