Pest och pina! A Plague Tale ser vidrigt fint ut

Robot
Pest och pina! A Plague Tale ser vidrigt fint ut

1300-talets Frankrike var inget muntert ställe.

#a-plague-tale, #asobo, #focus, #råttor


Medlem

Har hållt ett öga på spelet sen annonserigen på e3... ser hyggligt ut, men än så länge håller jag mina förväntningar låga.

... och en passande låt till spelet:


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser fruktansvärr klyschigt ut. Lite kistor som råkar innehålla exakt det man behöver för att komma vidare ifall det skulle dyka upp en svärm av råttor som råkar vara extremt känsliga mot ljus..? Nä tack! Det här ser vare sig originellt eller speciellt roligt ut.

Medlem

Ser rätt kul ut. Får lite Last of us vibbar.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av PontusT:

Ser fruktansvärr klyschigt ut. Lite kistor som råkar innehålla exakt det man behöver för att komma vidare ifall det skulle dyka upp en svärm av råttor som råkar vara extremt känsliga mot ljus..? Nä tack! Det här ser vare sig originellt eller speciellt roligt ut.

Men herre gud, det är ett spel. Är väl dessutom rätt logiskt att man har fyllt kistor med saker för att få bort råttor om det är fastställt i spelet att det finns dödliga fält av råttor överallt tack vare en pest. Folk idag alltså...

Inaktiv

Kommer det till PC också? Wow! Sådana där spel kommer alltid till endast konsoler! Vad har hänt egentligen?

Spelet ser mycket intressant ut.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Men herre gud, det är ett spel. Är väl dessutom rätt logiskt att man har fyllt kistor med saker för att få bort råttor om det är fastställt i spelet att det finns dödliga fält av råttor överallt tack vare en pest. Folk idag alltså...

Folk idag alltså.. Köra på personangrepp när man kommer med en åsikt... Som du sa, det är ett spel. Tagga ner lite. Folk idag asså..

Gen
Medlem

Tycker det verkar helt okej. Sen att det inte är superrealistiskt spelar mindre roll för mig. Värdesätter grafiken, stämningen, musiken osv.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Folk idag alltså.. Köra på personangrepp när man kommer med en åsikt... Som du sa, det är ett spel. Tagga ner lite. Folk idag asså..

Sluta vara så jävla negativ, det är såna som du som gör att FZ forum börjar bli så jävla trist samt kommentarerna till nyheterna.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Folk idag alltså.. Köra på personangrepp när man kommer med en åsikt... Som du sa, det är ett spel. Tagga ner lite. Folk idag asså..

Vart var personangreppet undrar jag, ser inget sådant.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Ambassadör
Xbox

Verkar riktigt mysigt.


signatur

Jump in.

Frilansare

Håll er till ämnet: pest eller kolera! Och var snälla.

Skribent
Skrivet av Joakim Bennet:

Håll er till ämnet: pest eller kolera! Och var snälla.

Gäller det mig med, eller kan jag köra på som vanligt?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser smarrigt ut men jag hoppas de kommer fixa till ljudet när det närmar sig release.
Låt som karaktären som var längre bort i början när de springer vid vattnet satt i en metalltunna och pratade eller nåt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar