Nu kan du spela Bloodborne på PC

Robot
Nu kan du spela Bloodborne på PC
Medlem

Blir väl en konsolig upplevelse dock.

Medlem

Haha fyfan va uråldrigt system. Tack, men nej tack.

Medlem

Niiiiiiiiiiiice. Riktigt bra spel.

Medlem

@Zidious G: Om ens det, blir väl konsoligt + extra inputlag och kompressionsartefakter från strömningen

Medlem

psnow är tillgängligt i Sverige nu?

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

psnow är tillgängligt i Sverige nu?

Kanske borde skrivas i nyheten att det inte fungerar i sverige

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

psnow är tillgängligt i Sverige nu?

Haha känns ju som en rätt meningslös artikel om PSnow nu inte är tillgänglig i Sverige. Visserligen skulle man kunna använda en VPN men det känns som att det inte är något Sony skulle gilla.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Utbudet var ju inte så bra. Några bra titlar. Men inte värt pengarna.

Medlem

sådär testat det, tyvärr är det upp till 1 sekunds lagg ibland och spelet ser förjävligt ut på min dator

Medlem

Har testat streaming iom OnLive och det var ok men latenser är och kommer alltid vara ett stort problem för att streama spel. Så den dagen spel helt går över till streaming är samma dag som jag kommer sluta spela nya spel och istället ägna mig helt åt alla de spel jag samlat på mig under åren (och det är mer än nog för att jag ska klara mig tills jag inte längre kan spela spel).

Medlem

Snacka om clickbait. PS now finns inte i Sverige ä ens en gång.

Skribent
Skrivet av robbis:

Kanske borde skrivas i nyheten att det inte fungerar i sverige

Uppdaterat!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Vågar man hoppas på en riktig port istället?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Så per definition. Inte exklusivt? Eller gäller inte det?

Avstängd
Skrivet av Halvars90:

Snacka om clickbait. PS now finns inte i Sverige ä ens en gång.

Om PS Now hade funnits i Sverige så hade en bättre nyhet varit att man kan spela Red Dead Revolver på PC.

Men visst kan man få det att funka i Sverige genom att använda VPN? Det måste finnas en VPN tjänst som får tjänsten att funka.

Avstängd
Skrivet av Freeman79a:

Så per definition. Inte exklusivt? Eller gäller inte det?

Oj nej... Har du hittat hit nu efter att du blev bannad från Gamereactor.

Tidigare har du ju sagt att psnow inte räknas till ps4 när det kommer till bakåtkompatibilitet så varför är psnow nu ett fullgott alternativ?


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Så per definition. Inte exklusivt? Eller gäller inte det?

Jo, det är exklusivt.

Det går inte att installera och spela på sin PC-hårdvara - allt görs någon annanstans och streamas till din PC.

Det går även att om du äger en PS4 att streama spel från den till din PC. PS Now är samma sak bara det att du streamar från någon annans PS4.

Medlem

Kommer nog, uhm, lira det på PS4 så småningom. Det ligger ju i listan, och det känns lite mindre bökigt så.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

bloodborne, där split second precision är skillnaden mellan liv och död, är väl iofs det absolut sista spelet man vill spela med potentiell lag.

Medlem

Kommer totalvägra streaming så länga jag bara kan. Jag måste äga varan!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Av ren nyfikenhet, hur stort är ditt steambibliotek?

Medlem
Skrivet av russinkungen:

@CARTMAN: Av ren nyfikenhet, hur stort är ditt steambibliotek?

Hehehe 392 st and still going strong. Startade mitt Steam konto i maj 2016. Har mycket filmer också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av quadratis:

bloodborne, där split second precision är skillnaden mellan liv och död, är väl iofs det absolut sista spelet man vill spela med potentiell lag.

Vilket är ju lustigt för sist jag spelade Bloodborne på min PS4 så laggade det i spelet även om jag inte körde det på internet.

1
Skriv svar