Diskutera – Vad längtar du mest efter spelåret 2019?
The Outer Worlds, med Cyberpunk som god tvåa. Det skall vara rollspel i år!
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Ser fram emot Resident Evil 2 den 25:e januari, har inte lirat originalet men gillar denna typen av spel. Blandning av häftig atmosfär och pusslande.
Metro Exodus som kommer den 15:e februari står även på min lista. Älskade Metro 2033 och Metro Last Light. Väntat på detta spel! Vad kan gå fel?
Finns säkert fler spel, men dessa är de jag ser fram emot nu under Q1.
"Do. Or do not. There is no try." - Yoda
JAg ser fram emot fred, kärlek och mycket spelande........Metro E, Nya FF, Cyberpunk såklart, Atomic Heart, Biomutant of course, en sjuk cool Atari konsol, så jag kan grinda spel från 90-talet, att Blizzard tar fram pennan igen och gör något spektakulärt nytt, FZ:s alla fredags konversationer.....de kan man ju inte missa. Nytt från AR och VR.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Kingdom Hearts 3, jag har väntat så många år på att det ska komma ut så det ska bli kul att äntligen få spela igenom det. Sen så ser jag också framemot Resident Evil 2 remaken, ser väldigt bra ut.
PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz
Last of Us 2? och en PS5 annonsering.
what he said!
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)