Vem har mest Posts på FZ? Är det IceMan eller?

Inaktiv
Vem har mest Posts på FZ? Är det IceMan eller?

Tja som rubriken lyder, Vem har mest Posts?

Medlem

Jag tror nog att det är IceMan, det pratas aldrig om nån annan iaf


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Gäller även mest felstavade inlägg

Medlem

hah skön rubrik.
---

Tror ingen slår 12 000 posts... förutom mig kanske


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det finns iaf minst en som har fler än IceMan.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Have no fear, Ice is here.

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Ice - Lojal imot FZ.se

Aiek - Absolut, helt tveklöst


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Vad var det han nickade nu igen? Det började med n och slutade med sylta har jag för mig...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Vad var det han nickade nu igen? Det började med n och slutade med sylta har jag för mig...

Nolimitsoya.
http://www.fz.se/medlem/?id=820

Vart tog han vägen?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Han försvann samma dag som han sa hej då till the_maxx:O


signatur

Wai

Medlem

Så säger legenden iaf.

Tänk Ice , en hel tråd dedikerat åt dig själv.

Lucky bastard


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Vad var det han nickade nu igen? Det började med n och slutade med sylta har jag för mig...

Nolimitsoya.
http://www.fz.se/medlem/?id=820

Vart tog han vägen?

Han bytte nick.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kul att enmansorkestern fortfarande har flest posts trots att kontot inte varit aktivt på drygt två år.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Vad var det han nickade nu igen? Det började med n och slutade med sylta har jag för mig...

Nolimitsoya.
http://www.fz.se/medlem/?id=820

Vart tog han vägen?

Han bytte nick.

Is he hiding amongst us?!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Is he hiding amongst us?!

Jag vill också veta.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av IceMan:

Have no fear, Ice is here.

Finns en som har 15k, men han sprutade ut inlägg som en tok, och sen försvann, säkert 1år sen man sist så såg han?

Ice - Lojal imot FZ.se

Aiek - Absolut, helt tveklöst

jag såg nolimitsoya på rip maxx tråden för ett tag sen, så antar att han kikar in lite då och då. Kanske tröttnade på postande


signatur

thank you, come again

Medlem

~2020, då tror jag att jag nått 1k posts!

Medlem
Skrivet av Ophe:

Kul att enmansorkestern fortfarande har flest posts trots att kontot inte varit aktivt på drygt två år.

Verkar som inte det finns ett sådant konto.


signatur

Wai

Medlem

Syns man inte finns man inte, har jag hört.

Medlem

Hade vart kul/ intressant att veta vem som blev första person som reggade sig på Fragzone ?

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Hade vart kul/ intressant att veta vem som blev första person som reggade sig på Fragzone ?

min vilda gissning: http://www.fz.se/medlem/?id=1


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Juno Reactor:

Hade vart kul/ intressant att veta vem som blev första person som reggade sig på Fragzone ?

min vilda gissning: http://www.fz.se/medlem/?id=1

Vi har även @Molotov som blev medlem en dag senare 8)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Enligt medlemsfiltreringen på registreringsdatum är det sabbe som är tidigast reggad.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Ophe:

Kul att enmansorkestern fortfarande har flest posts trots att kontot inte varit aktivt på drygt två år.

Verkar som inte det finns ett sådant konto.

Syftar på nolimitsoya., han hade det som titel tidigare.

Medlem

Man vet att man är persona non grata om man har 8500 inlägg och fortfarande inte fått en customtitel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Man vet att man är persona non grata om man har 8500 inlägg och fortfarande inte fått en customtitel.

Du är ju inte bannad så visst är du välkommen.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av ReDog:

~2020, då tror jag att jag nått 1k posts!

för börja spamma lite extra, testa typ dem övergivna delarna av FZ, alltså alla spel sektionerna!:up:

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av ReDog:

~2020, då tror jag att jag nått 1k posts!

för börja spamma lite extra, testa typ dem övergivna delarna av FZ, alltså alla spel sektionerna!:up:

Jag gnäller alltid när de flyttar post för att det är samma sak som att låsa dem. Alla andra forum än Allmänt prat är lika med döden för en tråd. Jag vet inte om det betyder att man bara skall prata om vissa saker eller om man försöker få liv i de andra delarna. Vilket som så funkar det inte. Skapat i allmänt prat borde stanna i allmänt prat ftw. Kanske startar en facebookgrupp. Eller inte.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av ghoül:
Skrivet av ReDog:

~2020, då tror jag att jag nått 1k posts!

för börja spamma lite extra, testa typ dem övergivna delarna av FZ, alltså alla spel sektionerna!:up:

Jag gnäller alltid när de flyttar post för att det är samma sak som att låsa dem. Alla andra forum än Allmänt prat är lika med döden för en tråd. Jag vet inte om det betyder att man bara skall prata om vissa saker eller om man försöker få liv i de andra delarna. Vilket som så funkar det inte. Skapat i allmänt prat borde stanna i allmänt prat ftw. Kanske startar en facebookgrupp. Eller inte.

Du får starta en facebookgrupp om att få en personlig titel!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

IceMan, när fick du din customtitel. Eller blir man Elitbonde vid 10.000 inlägg? Då ska här börja skrivas


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Enligt medlemsfiltreringen på registreringsdatum är det sabbe som är tidigast reggad.

Väck inte den björn som sover.


signatur

Sabbe[+30] was chained to pieces by Anakin[+30]
Sabbe[+30]: HO Anakin[+30]: :D

12
Skriv svar