Här ser du The Game Awards inatt
En del av spelen som kommer visas upp kommer även ha demos man kan ladda ner under tiden Game awards är igång https://medium.com/@geoffkeighley/introducing-the-game-festiv...
Som jag skrev i andra tråden ni gjorde i morse så släpps alla demos kl 19.00 ikväll!
Läste precis ett riktigt trevligt rykte att The Wolf Among Us 2 kommer få en 30 sekunders trailer, det skulle inte sitta helt fel, gillade verkligen TWAU.
Och även en "Batman Shadows Edition" en enhanced version av Telltales Batman-spel.

The more I practice, the luckier I get.
Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F
@Superfly74: Du kommer dö konstant, men du kommer njuta av spelet trots att du använder hela ditt svordomslexikon under spelets gång.
Gick till Steam länken ni postade för att hitta 4K streamen. Kunde inte hitta den. Ploppar den upp sen eller? Hittade heller inget när jag sökte på Steam.
Jag bara antar att det är där det sker.
Twitch länken går till mixer.
Oj!
Ponera att elden ring visas upp med gameplay, något nytt storspel avtäcks (ryktas om ett nytt Batman spel) och ett långt gameplay på ghost of tsushima med ett eventuellt release datum, vips så har the game awards levererat smaskigare saker än e3 gjorde.
Kanske inte ska dra för stora slutsatser i så fall, jag menar visar Sony och Microsoft upp sina konsoler på e3 nästa år så är ordningen återställd men ändå intressant att leka med tanken att det ständigt växande game awards blir en allt större plattform för de stora aktörerna att visa upp smaskigheter på.
Nyckeln är självklart Geoff keighleys brinnande engagemang för de projekt han antar sig och hans kontaktnätverk.
Jag bara antar att det är där det sker.
Oj!
https://store.steampowered.com/sale/thegameawards STEAM STREAMEN
Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F
Tack!