Warcraft 3 Reforged releasedatum?

Medlem
Warcraft 3 Reforged releasedatum?

Det slog mig häromdagen att Warcraft 3 Reforged skulle släppas innan årsskiftet, men med blott två veckor kvar av året så har det inte fått nåt tydligare releasedatum än 31 december och det har dessutom varit väldigt tyst om det sen BlizzCon.

Är det jag som missat nåt i nyhetsflödet eller kan det vara Så att Blizzard håller på datumet av en anledning? 😒

Skribent

Mig veterligen är det fortfarande "2019" som gäller. Personligen tror jag dock att de kommer skjuta på det till tidigt nästa år.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Mig veterligen är det fortfarande "2019" som gäller. Personligen tror jag dock att de kommer skjuta på det till tidigt nästa år.

Ja tror med att dom kommer göra det, men det känns som att dom är väldigt sent ute.

Medlem

Man hade ju hoppats på en 2019 release, men ser mörkt ut. Ska bli jäkligt nice med alla customs igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

28 januari 2020 blev datumet för release.

https://twitter.com/Warcraft3/status/1207050797260902403

"Heed the call to arms! Warcraft III: Reforged will be available on January 28, 2020."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det var då väldans vad tid det tog. Av Youtube videos att döma är det inte så himla stor skillnad heller. Men blir köp vid release ändå.

1
Skriv svar