2010-talets bästa speltrailer?
Dead Island-trailer tycker jag fortfarande är helt enorm. Ger en helt fantastisk känsla.
Den är briljant på alla vis. Nu blev spelet mediokert, men det känns nästan inte som något spel hade kunnat leva upp till känslan de skapade med trailern.
"Writer and Fighter"
Ooh, älskar trailers. Det ger en lite att smaka på, luckorna får man fylla upp med ens egna fantasi. Vilket kan göra det till så orimligt höga förväntningar, om man vågar drömma lite.
Ska fundera lite, men dead island trailern är svår att slå. DICE gör generellt riktigt bra trailers.
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
https://www.youtube.com/watch?v=zw47_q9wbBE
Detta är utan tvekan min favorit. Jag fick nästan tårar efter jag såg trailern första gången.
Helt otrolig och underbar. Passande för ett av få sanna mästerverk.
Ännu en dag i paradiset.
Folk verkar ha det kämpigt med svenskan, det är EN trailer.
För mig är det hands down denna! Aldrig blivit mer hype och uppgraderade datorn inför släpp!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Folk verkar ha det kämpigt med svenskan, det är EN trailer.
För mig är det hands down denna! Aldrig blivit mer hype och uppgraderade datorn inför släpp!
Samma här, gick all-in och hostade up 23k för creme de la creme när det begav sig. Har kvar mitt steelseries 6gv2 jag köpte i samma veva än idag. Blev sjukt hype av att se trailern igen, samtidigt som jag är förundrad över hur de totalt dödat spelserien sedan Bf3.