Powerplay i Split/Second

Medlem
Powerplay i Split/Second

hmm är inte säker på att detta "nya" spel sätt är sådär värst nytt <.<, det känns ungefär som missiler från wipeout typ fast större.

Medlem

Tycker det ser lite roligt ut Typ fällor och liknande + bilar och explosioner = BOOOM

Medlem

Väldigt likt Burnout Paradise.

Skrivet av Joavels:

Väldigt likt Burnout Paradise.

Nej! Paradise slaktade hela Burnout serien.
Väldigt likt gamla Burnout


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Joavels:

Väldigt likt Burnout Paradise.

Nej! Paradise slaktade hela Burnout serien.
Väldigt likt gamla Burnout

Jag gillade faktiskt Paradise Men gamla Burnout är dock roligare.

Ser ut att kunna bli ett bra spel om det är väldigt omväxlande och inte scriptat alltihop ala CS 1.6 rekyl.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Paradise var lite fränt men kändes inte Burnout :)... När man plötsligt fick hitta sin egen väg o kolla kartan hela tiden i 230 blås krockade jag i varje korsning, så det var nog lite brist på tålamod också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det ser väldigt mycket ut som Burnout ja. Jag skulle dock hellre välja ett nytt Burnout framför detta alla dagar i veckan! Min favoritracerserie.

Och Shrudder, ja det var en jämförelse som hette duga^^ Rekylen i 1.6 och krascher

Medlem

Ser riktigt roligt ut!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Alltid ogillat burnout, detta ser coolt ut dock - kanske ska prova.

Shrudder kanske borde skaffa större erfarenhet av spel? Tycker att det borde finnas mer närliggande jämförelser än Counter-strikerekylen och "powerplay".


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Skulle lika gärna kunna vara ett rymdspel, eller star wars pod race... typ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Själv älskar jag Burnout Paradise

Är lite skeptisk till detta, föhoppningsvis så kommer det demo på det så man kan testa hur det är "på riktigt" och inte scriptade filmer


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är väldigt likt Bournout spelen så det kanske blir ett köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Joavels:

Väldigt likt Burnout Paradise.

Nej! Paradise slaktade hela Burnout serien.
Väldigt likt gamla Burnout

Word! Burnout 3 var liksom höjdpunkten och jag har saknat ett sånt spel på min PS3.

1
Skriv svar