Ghost of Tsushima visar upp sig på torsdag - med 18 minuter gameplay

Robot
Ghost of Tsushima visar upp sig på torsdag - med 18 minuter gameplay

Förhoppningsvis får vi mer gameplay än "gameplay"! Utforskande och strider är i alla fall utlovat.

#ghost-of-tsushima


Medlem

Detta ser jag fram emot! Hoppas på minimalt med ikoner på HUDen för att öka inlevelsen. Jag blir besviken om det råkar vara lika beslutat som Far Cry.

Frilansare
Skrivet av I am Grööt:

Detta ser jag fram emot! Hoppas på minimalt med ikoner på HUDen för att öka inlevelsen. Jag blir besviken om det råkar vara lika beslutat som Far Cry.

Hoppas på att det går att fimpa huden helt när man bara rider omkring och spanar.
Men som jag skrev i nyheten, mycket nyfiken på Sucker Punch take på "open world". Något säger mig att det kommer bli smalare och med begränsat än en del andra titlar. Vilket inte nödvändigtvis är dåligt. Bara man behåller känslan av att kunna färdas någorlunda fritt och uppräcka på egen hand. Tsushima består ju av två (?) öar, så där finns ju en naturlig begränsning.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Men som jag skrev i nyheten, mycket nyfiken på Sucker Punch take på "open world". Något säger mig att det kommer bli smalare och med begränsat än en del andra titlar.

Alla deras inFamous-titlar är ju open world så jag ser inte att de på något sätt skulle ha problem där?

Det ska bli spännande att se vad de visar.

Medlem

18 minuter och det ingår RIKTIG gameplay?

Xbox, anteckna detta.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

De har sagt i intervjuer att det är full Open world där allt du kan se kan du utforska

Medlem
Skrivet av Fezk:

18 minuter och det ingår RIKTIG gameplay?

Xbox, anteckna detta.

"Apply to burned area"

Jag var skithajpad över Tsushima när det visades första gången, men det var så länge sedan så hajpen har ersatts av försiktig optimism. 18 minuter gameplay låter riktigt gött!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Fragtjuv

Ska bli väldigt intressant att se hur det ser ut! Jag har inte läst på alls om det här spelet så jag är helt blank inför i morgon.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Blir att vänta till PS5 för bättre flyt för min del


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Varit ett fan av Sucker Punch sedan jag spelade Sly på PS2, Infamous gjorde mig till ett ännu större fan och visade att Sucker Punch kunde göra spel i klass med Naughty Dogs och Insominacs spel. Väntat länge på att se riktigt gameplay från det här spelet, även om jag gillade vad de visade förra gången så är det först när man ser spelet "in action" som man kan bilda sig en uppfattning om vad det är för ett spel och om man kommer att gilla det eller inte. Mycket tyder dock på att jag inte kommer bli besviken.

Medlem

Hoppas det är Series X gameplay vi får se.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Äntligen!

Är helt klart nyfiken! Detta visas 22:00 svensk tid om jag inte förstått det fel?

Frilansare

Ikväll smäller det! Mycket nyfiken på den här titeln. Ska ni kolla?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ikväll smäller det! Mycket nyfiken på den här titeln. Ska ni kolla?

Ja. Med Keighleys streams och nu detta börjar det nästan komma lite E3-feeling!

1
Skriv svar