Fler IW-anställda går till Respawn?
Underbara nyheter. Hoppas IW går i graven. Får hoppas på att Respawn kan hålla högre standard och behandla PC-spelarna bättre. Exempelvis bort med DRM helt och hållet, ta bort serienycklarna till och med (förutom för online-läge) för det finns inte ett spel i världen som inte har knäckts.
Underbara nyheter. Hoppas IW går i graven. Får hoppas på att Respawn kan hålla högre standard och behandla PC-spelarna bättre. Exempelvis bort med DRM helt och hållet, ta bort serienycklarna till och med (förutom för online-läge) för det finns inte ett spel i världen som inte har knäckts.
Men shit big deal cd-nyckel har funnits sen urminnes tider, och dess primära syfte är just multiplayer även om dem kräver att man skriver in den vid installation oftast.
hahahahahahaha
Ehm jo det finns ett antal spel som faktiskt aldrig har knäckts. Tack och hej!
PS: Jag räknar "Aldrig har knäckts" = när man ej lyckats pirata ett spel och få ut 100% funktionalitet ifrån spelet.
Så himla löjligt med alla Infinity Ward hatare bara för att Modern Warfare 2 hade matchmaking... Modern Warfare 2 är ett extremt bra spel bortsett ifrån matchaking...
Extremt bra spel, bortsett från matchmaking, ingen modsupport, dåligt skriven och sammanhållen story, ointressanta karaktärer, fuskare i multiplayern, IW.NET, Activision. Ja, rätt bra spel antar jag?
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.
Power to the spelproducenterna...
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Så himla löjligt med alla Infinity Ward hatare bara för att Modern Warfare 2 hade matchmaking... Modern Warfare 2 är ett extremt bra spel bortsett ifrån matchaking...
Extremt bra spel, bortsett från matchmaking, ingen modsupport, dåligt skriven och sammanhållen story, ointressanta karaktärer, fuskare i multiplayern, IW.NET, Activision. Ja, rätt bra spel antar jag?
Med andra ord, READON blev ägd.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.