Johan Renck regisserar i tv-serien The Last of Us

Robot
Johan Renck regisserar i tv-serien The Last of Us
Medlem

Kul med svenskt och hoppas det här blir bra!

Medlem

Bådar gott! Kan Jocke ge oss en hint på hur det går med recensionen?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Skjut mig! Det skämtet i ingressen! Avgå! 😃


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Fragtjuv

Det var trevliga nyheter! Liter fullt ut på Stakka Bo efter Chernobyl!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

och Alex Garland som gjorde mini serie Devs på hbo är writer för halo filmen!
verkar som spelrelaterade filmer och serier är på uppgång!

Edit:
Efter närmare titt verkar det som halo filmen varit on hold i evigheter, såg bara den i toppen på listan på hans imdb efter jag sett devs och trodde det var nått som var påväg.

Medlem

Han lyckades jävligt bra med Chernobyl, så det här ser jag verkligen fram emot.

Redaktör
Skrivet av Grukk:

Skjut mig! Det skämtet i ingressen! Avgå! 😃

Vassego


signatur
Frilansare
Skrivet av A1200G:

Bådar gott! Kan Jocke ge oss en hint på hur det går med recensionen?

En av de svåraste recensioner jag har skrivit. Men annars är det fina fisken!

Gnällkuk
Skrivet av Grukk:

Skjut mig! Det skämtet i ingressen! Avgå! 😃

Snackar du om? Skäl till löneförhöjning!

Sluta aldrig med torra skämt Tomas, även om du är nästan blind och har en i övrigt grå tillvaro ;>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@Joakim Bennet:

Spänningen är olidlig och popcornen är redo för fredagen!

Medlem

Detta kan ha potential att bli det bästa spelrelaterade projekt som filmats.

Ett spel med bra handling som grund, personer som uppenbarligen kan göra bra saker tillsammans och "HBO-pengar" bakom.

Medlem

Detta är glädjande nyheter efter mästerverket Chernobyl, helt klart förra årets med hästlängder bästa serie, en av dom absolut bästa mini-serierna som gjorts, helt i klass med Band of Brothers! Så med det grundmaterial dom har nu blir det svårt att bomma! 😊

Läste att Duffer Brothers som gjort Stranger Things tog mycket inspiration från Last of Us, det märks om man sett/spelat båda.

Medlem

Kan blir intressant


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skägg.
10 Chambers

Jag kan ha kompletterat Tompas fenomenala ingress med en halvdann photoshop.


signatur
Medlem

Med Johan som svensk ombord känns det som att det är klappat och klart. En trolig cast med Amy Diamond och Thorsten Flinck ökade med 271%.

Men det blir antagligen en Skarsgård....frågan är vilken av dem🤔

Medlem
Medlem
Skrivet av Gregerory:

Med Johan som svensk ombord känns det som att det är klappat och klart. En trolig cast med Amy Diamond och Thorsten Flinck ökade med 271%.

Men det blir antagligen en Skarsgård....frågan är vilken av dem🤔

Joel (Alexander) ska transportera Ellie (Bill) till säkerhet och på vägen träffar de Bill (Stellan)

Skribent

Får hoppas att Chernobyl inte var en flash in the pan-grej. Är fortfarande skeptisk, mest för att 9/10 gånger blir filmer gjorda på spel ren skit, alternativt lägre skalan av "ok". Om nu ens projekten blir sjösatta...tittar på Uncharted...


signatur

"Writer and Fighter"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johlor:

Får hoppas att Chernobyl inte var en flash in the pan-grej. Är fortfarande skeptisk, mest för att 9/10 gånger blir filmer gjorda på spel ren skit, alternativt lägre skalan av "ok". Om nu ens projekten blir sjösatta...tittar på Uncharted...

Han har ju också jobbat på Bloodlines, Breaking Bad och Vikings, så honom är det nog inget fel på. Men som du säger, det finns skäl till oro överlag.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Han har ju också jobbat på Bloodlines, Breaking Bad och Vikings, så honom är det nog inget fel på. Men som du säger, det finns skäl till oro överlag.

Absolut han är duktig, men Chernobyl var väl dock första gången han var involverad i en hel serie och inte bara några enSTAKKA (hehe) avsnitt?

Dock ligger oron mer i naturen av tvspel till film/tvserie. Mycket ligger i berättande och det narrativa. Även de bästa spelens story bleknar tyvärr när de hamnar i film eller tvserie-mediet.

Men det är som med trisslotter...plötsligt händer det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kommer ihåg Street fighter och Mortal kombat filmerna...snacka om kalkon. 😁

Medlem

Tror att han även är involverad i några avsnitt av the walking dead. Typ samma genre.
Otroligt intressant faktiskt, kommer nog att bli bra! 😎

1
Skriv svar