Trailerpremiär! Far Cry 6 släpps i februari 2021
Fiktiva Yara, sönderslitet av blodiga krig, baseras på verklighetens Kuba.
Spännande att dom inte visar något gameplay när spelet ska lanseras om lite mer än ett halvår.
Det är Far Cry 6. Du tror väl inte du får något som avviker från formeln?
Viam inveniam aut faciam
Det är Far Cry 6. Du tror väl inte du får något som avviker från formeln?
Det är nog inte särskilt sannolikt men man skulle ju kunna tänka sig att Sony/Microsoft skulle vara på dom att visa upp något nytt som sticker ut lite visuellt och känns lite fräscht och "nextgen" om man får lov att använda det ordet.
Likaså är det ju kul med lite gameplay för dom få spel dom visar om dom inte klarar av att visa upp mer än fyra stycken (watch dogs, asscreed, ready player battleroyale och far cry 4)
Det här ser jag fram emot. Jag har haft väldigt roligt med samtliga spel i serien och gissar att de inte kommer att förändra så mycket att jag inte skulle gilla även del 6.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Father of the year, indeed
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Det är nog inte särskilt sannolikt men man skulle ju kunna tänka sig att Sony/Microsoft skulle vara på dom att visa upp något nytt som sticker ut lite visuellt och känns lite fräscht och "nextgen" om man får lov att använda det ordet.
Likaså är det ju kul med lite gameplay för dom få spel dom visar om dom inte klarar av att visa upp mer än fyra stycken (watch dogs, asscreed, ready player battleroyale och far cry 4)
Det är inte en spelserie som utmanat nya generationers konsoler och sett till logotyperna i teasern så tycks det heller inte vara något som strävar att vara "next-gen".
Viam inveniam aut faciam
Utposter skall libereras, djur skall tämjas, det skall crouchglidas, klättra på avsatser med färgglada rep, kniv till pistol-QTE, hoppas från ett plåtskjul och wingsuita sig som en epileptisk flygekorre till nästa utpost och rinse och repeat...
Hoppas jag har fel.
Jag önskar också att du har det men tror inte det är fundamentalt annorlunda är 5:an. Som jag tyckte va ett sömnpiller, enda gången jag kännt mig rånad på både pengar och tid
Okt - Watch dogs 2
Nov - AC Valhalla
Feb - Far cry 6
Ubisoft ligger inte på lat sidan.

På vilket sätt liknar spelen varandra?
Alla Ubispel är ju samma i grunden? Torn/utposter för att se mer av kartan, öppna döda världar, fetchquest sidouppdrag osv osv. Är samma spel i grunden med olika kosmetika. De sparka ju massa chefer för att alla spel var lika. Tror inte de ändrat så mycket faktiskt. Jag har väldigt svag tilltro till Ubisoft
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Det är inte en spelserie som utmanat nya generationers konsoler och sett till logotyperna i teasern så tycks det heller inte vara något som strävar att vara "next-gen".
Nåja, femman är i 4K och fin grafik på One X.
@Espresso_Bengt
Far cry: new dawn, gillade jag
@NuZ
Dem sparkade alla/visa chefer för dem använde förnedring i ovanlig utsträckning.
@Espresso_Bengt
Far cry: new dawn, gillade jag
@NuZ
Dem sparkade alla/visa chefer för dem använde förnedring i ovanlig utsträckning.
Och gjorde om strukturen för att spelen inte ska vara lika. Tror FZ rapporterade om de också
@Konstig Inombords Ser nice ut, gillar story delen och cinematiken i spelen. Men kartorna är inte lika fulla av liv som i bättre open-world spel. Det är väldigt dött. Framförallt tycker jag kameran i Far Cry är dålig, vapnen tar upp typ 2/3 av skärmen och kontrollen är väldigt oskön. Tror inte det kommer ändras. Men finns ju så många andra bra spel framöver.
Det betyder åsna.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Denna kan jag förstå bättre. Men tycker ändå att många företag följer denna mall.
Alla Ubispel är ju samma i grunden? Torn/utposter för att se mer av kartan, öppna döda världar, fetchquest sidouppdrag osv osv. Är samma spel i grunden med olika kosmetika. De sparka ju massa chefer för att alla spel var lika. Tror inte de ändrat så mycket faktiskt. Jag har väldigt svag tilltro till Ubisoft
Man skulle t.ex kunna göra en för Nintendo och Sony i sådant fall också.
Hen försöker vara coolast i stan och har spammat det där i varenda Ubisoft-tråd.
Denna kan jag förstå bättre. Men tycker ändå att många företag följer denna mall.
Man skulle t.ex kunna göra en för Nintendo och Sony i sådant fall också.
Ja på Sonys 3e person spel fast där skiljer gameplay rätt hyfsat. Samma med Nintendos platformare. Så skulle kunna funka. Nae men Ubisoft är ju nu kända för att ctrl+v på sina titlar
@uberpwnage2.0: Jag hade lätt textat det så också! Fick lyssna tre gånger