Svenska Teardown släpps i early access i år
Snart får vi äntligen lägga vantarna på den otroliga fysikfesten.
Har slutat köpa EA spel men det här är nog ett spel jag kanske köper för att kunna leka med fysiken.
Du menar så klart att du kan köpa det EFTER early access då, eftersom du slutat köpa spel som ligger i EA?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Kan vara värt att nämna att det bara är två personer som utgör utvecklarna (Dennis Gustafsson och Emil Bengtsson), med bidrag i form av musik etc från några andra. Om jag inte minns fel var det dessutom från början ett soloprojekt av Dennis Gustafsson.
Du menar så klart att du kan köpa det EFTER early access då, eftersom du slutat köpa spel som ligger i EA?
Apropå semantik och språk så är citatet i din signatur felstavat, fixa!!
Kan vara värt att nämna att det bara är två personer som utgör utvecklarna (Dennis Gustafsson och Emil Bengtsson), med bidrag i form av musik etc från några andra. Om jag inte minns fel var det dessutom från början ett soloprojekt av Dennis Gustafsson.
Apropå semantik och språk så är citatet i din signatur felstavat, fixa!!
Oj, ja.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Hoppas det kommer gå att modda så andra kan "bidra".
Det är bekräftat att det kommer komma.
minecraftklon nä usch, och Electronic Arts på det, blä
Haha anar jag lite troll/skämt?

Haha, gillade denna. Lite charmigt!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
@himmelsbla: Är du säker på det?
Jag kan då inte minnas att jag sett något från detta som inte sett ungefär likadant ut, måhända att han har varit tvungen att dra ner på upplösningen i geometrin för att bibehålla prestanda, men det har alltid sett "pixligt" ut såvitt jag kan komma ihåg.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Tidiga demos hade mer realistisk grafik, varför detta skifte till voxel/pixel-art i grafiken?
Säker på att du tänker på detta spelet? För detta har sett likadant ut från dag ett, enda skillnaden är att det är lite mer färg i miljön nu.
Tidiga demos hade mer realistisk grafik, varför detta skifte till voxel/pixel-art i grafiken?
Det ser väll bara bättre ut jämfört med tidigare?
Allt är voxel men det finns ju ljussättning, vatten fönster osv som inte såg likadant ut i början vad jag vill minnas.