The Chemical Brothers i ny Crash Bandicoot-trailer

Robot
The Chemical Brothers i ny Crash Bandicoot-trailer

Fira in fyrans släpp med brittisk big beat.

#crash-bandicoot, #release, #trailer


Medlem

Fy tusan detta spel ser ut att bli epic kul som bara den.

Medlem

Kan bli väldigt bra det här. Crash Bandicoot 1-3 var min barndom så det känns oerhört kul med en riktig uppföljare.

Medlem

Push the button!

Skribent

Kan bli riktigt bra, men jag vill gärna veta hur laddningstiderna är. I remastertrilogin var det bedrövliga laddningstider så orkade inte spela klart alla spel trots att jag gillar dem. Spelade på en vanlig PS4 om någon undrade.

Dex
Medlem

Detta ser ju för jäkla mysigt ut!!!

Men vad sjutton, kommer det inte till PC? Har ju precis sålt min konsol i väntan på nästa generation!

Inaktiv

Hade det varit Naughty dog som utvecklade så hade jag haft hype.
Toys for Bob brukar däremot inte göra alltför bra spel.
Hoppas det blir bra ändå

Medlem

Aldrig spelat ett Crash-spel, på den tiden då det begav sig kändes det bara som en jävligt dålig Mario kopia som inte hade en fågelskit mot Mario 64 i jämförelse. Men detta kändes av nån anledning lite lockade?!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kan bli riktigt bra, men jag vill gärna veta hur laddningstiderna är. I remastertrilogin var det bedrövliga laddningstider så orkade inte spela klart alla spel trots att jag gillar dem. Spelade på en vanlig PS4 om någon undrade.

Ska nog inte vara några större problem om man kör det på PS5
Remastern fick faktiskt en patch i samband med PC-släppet som i stort sett halverade laddningstiderna. Sämre är det däremot med CTR NF som bara blev värre och värre med varje uppdatering...

Medlem
Skrivet av hero:

Aldrig spelat ett Crash-spel, på den tiden då det begav sig kändes det bara som en jävligt dålig Mario kopia som inte hade en fågelskit mot Mario 64 i jämförelse. Men detta kändes av nån anledning lite lockade?!

Crash var aldrig en Mariokopia. Mer som Donkey Kong isåfall imo. Spelen är jäkligt bra och jag gillar verkligen looken på det nya även om jag tyckte denna trailer var sisådär.

1
Skriv svar