Var finns alla joysticks???

Medlem
Var finns alla joysticks???

Har försökt hitta en joystick till PC på mellan 500-1000 kr och kan inte hitta några på lager?!?
Har kollat Webhallen, Inet, Elgiganten och prisjakt.. Slut på lager över allt?!!??

Hittade på CDON, beställde, fick mail dagen efter att den var slut på lager (trots att lagerstatus visar att den finns).

Är det nån som köpt upp alla joysticks eller???!?

Medlem

Alla Flight Simulator-piloter och Star Wars: Squadrons-piloter har köpt upp alla!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Alla Flight Simulator-piloter och Star Wars: Squadrons-piloter har köpt upp alla!

Alltså, det var typ det jag funderade på också. Speciellt med Squadrons ute nu..

Quake-konnässsör

Finns många på lager hos Inet hur som helst... får leta lite bättre bara.

Medlem

Amazon.de är nog svaret, som så ofta förr. Gratis leverans från 400 kr dessutom.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av almblad:

Finns många på lager hos Inet hur som helst... får leta lite bättre bara.

I prisklassen 500-1000 kr så verkar dom bara ha en enda på lager just nu. Enda anledningen till att jag inte var sugen på den var att jag inte gillar färgen men kanske få ignorera det..

https://www.inet.se/kategori/404/joystick-simulator?sortColum...

Medlem

Jag satt och undrade samma sak... men så kom jag på att jag har en uråldrig Microsoft sidewinder force feedback 2 liggandes på vinden hemma hos föräldrarna. Hade egentligen inget större hopp om att den kan funka, men så googlade jag lite och de verkar faktiskt funka även i windows 10!

Ska hem och leta, sen ska bli spännande att testa om påståendet är sant!

Medlem

Annars, håll dig ett par månader så kommer det dyka upp en uppsjö av begagnade joysticks som bara är använda ett par timmar, när hypen kring flightsimulator lagt sig 😝

Medlem

När man växte upp hade alla en typ


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Får man inte tag på en kan man ju, tja, köra DIY. Det smartaste dummaste jag har sett på Youtube på ett tag.

Medlem

Bara att ge sig ut på eBay och leta upp en Sidewinder Force Feedback 2, det som säljs idag verkar mest vara skräp.

1
Skriv svar