Kung Artur möter Xcom i Van Helsing-studions nya taktiska rollspel

Robot
Kung Artur möter Xcom i Van Helsing-studions nya taktiska rollspel

King Arthur: Knight's Tale avslöjat med trailer.

#kickstarter, #king-arthur-knights-tale


Gnällkuk

Hade hellre sett ett nytt spel i VH-serien... Stämningen tycker jag de har fått till åtminstone men de får jobba på animationerna, just nu ser det ut som man fightas under vatten.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser interessant. Kanske ska man kolla upp det.
Föresten, stavfel i texten. Ni skrev Artur istället för Arthur.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Testpilot

Kan bli bra om de får till striderna så de blir intressanta.

Medlem

Har tips om ett annat King Artur baserat pc-spel . Ett polskt företag som är väldigt stora inom brädspelindustrin har släppt early access baserat på ett populärt brädspel som heter Tainted Grail. Det är en complete remake, så de har inte portat brädspelsmekaniken. Spelet handlar mycket om exploration och storytelling och ser lite visuellt ut som ovan spel. Jag tyckte det påminde lite om Thronebreaker när jag spelade en tidig version för ett halvår sedan.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://...

Medlem
Skrivet av bronie:

Har tips om ett annat King Artur baserat pc-spel . Ett polskt företag som är väldigt stora inom brädspelindustrin har släppt early access baserat på ett populärt brädspel som heter Tainted Grail. Det är en complete remake, så de har inte portat brädspelsmekaniken. Spelet handlar mycket om exploration och storytelling och ser lite visuellt ut som ovan spel. Jag tyckte det påminde lite om Thronebreaker när jag spelade en tidig version för ett halvår sedan.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://...

Hade faktiskt glömt bort det spelet, backade brädspelet och fick en nykel till PC spelet.

Medlem

Ser lite lockande ut. Får hoppas på att det kommer till konsol.

Medlem

King Arthur spelen som Neocore gjorde tidigare e grymt underskattade!

Medlem
Medlem

Undvik denna scam-utvecklare! Alla deras spel har övergetts med buggar. Inget av spelen fungerar ordentligt i multiplayer. De använder mer eller mindre samma buggiga nätverkskod i alla deras spel. Deathtrap skulle de släppa DLC:s till, men icke. De övergav det och lämnade endless-läget buggat så det inte gick att köra i co-op förbi en viss våg. Warhammer: Inquisitor var ju ett stort skämt när det släpptes. Bokstavligen 75% av skillsen i skillträden fungerade inte. Mängden buggar som fanns orkar jag inte ens gå in på för jag skulle behöva sitta o skriva en lista i en halvtimma. Det är fortfarande massor av problem med det spelet, sisådär ett och ett halvt år efter release.

Nu ska de alltså överge Warhammer: Inquisitor och lämna det buggigt för att börja med nästa projekt. Samtidigt, varför ska de behöva göra en kickstarter utav det? De har ju dragit in massor med pengar på sina spel. Framförallt det senaste. Det kan inte vara annat än en scam för att dra in gratispengar.

Kommer aldrig nånsin att köpa ett spel från Neocore igen. Du har blivit varnad, men ska du ge dom dina pengar ändå så förvänta dig buggar överallt och ett spel som så småningom kommer att överges med buggar kvar.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Ser interessant. Kanske ska man kolla upp det.
Föresten, stavfel i texten. Ni skrev Artur istället för Arthur.

Inget stavfel att skriva kung Artur på svenska.

MEG
Medlem
Skrivet av Mortac:

Undvik denna scam-utvecklare! Alla deras spel har övergetts med buggar. Inget av spelen fungerar ordentligt i multiplayer. De använder mer eller mindre samma buggiga nätverkskod i alla deras spel. Deathtrap skulle de släppa DLC:s till, men icke. De övergav det och lämnade endless-läget buggat så det inte gick att köra i co-op förbi en viss våg. Warhammer: Inquisitor var ju ett stort skämt när det släpptes. Bokstavligen 75% av skillsen i skillträden fungerade inte. Mängden buggar som fanns orkar jag inte ens gå in på för jag skulle behöva sitta o skriva en lista i en halvtimma. Det är fortfarande massor av problem med det spelet, sisådär ett och ett halvt år efter release.

Nu ska de alltså överge Warhammer: Inquisitor och lämna det buggigt för att börja med nästa projekt. Samtidigt, varför ska de behöva göra en kickstarter utav det? De har ju dragit in massor med pengar på sina spel. Framförallt det senaste. Det kan inte vara annat än en scam för att dra in gratispengar.

Kommer aldrig nånsin att köpa ett spel från Neocore igen. Du har blivit varnad, men ska du ge dom dina pengar ändå så förvänta dig buggar överallt och ett spel som så småningom kommer att överges med buggar kvar.

Kan bekräfta det du skriver, visste dock inte att det är de som ligger bakom Warhammer: Inquisitor. Spelet kraschar fortfarande när jag startar det, buggigt och tråkigt med lite innehåll.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Gillar konceptet! Älskar medeltida strider och miljöer.

1
Skriv svar