Systemkraven för Valhalla släppta - orkar din burk med?
Hela fem konfigurationer listade - och en trailer som går på djupet.
Det e så här man ska visa systemkrav för spel! Flera olika inställningar och inte bara minimum och recommended
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Ser ju inte helt tråkigt ut och burken orkar med 1440p i 60fps tydligen, så gött.
Ska försöka hålla mig och inte köpa direkt på release även om jag behöver nåt att hålla mig sysselsatt med till 19 nov.
Känns lite surt att betala fullpris för samma gamla ubisoft open world formel år efter år, trots att jag har kul.
Tryckfelsnisse som varit i farten? Finns ingen i9 9700k. Det är i7 9700k det skall stå på "4K (Ultra High preset, 2160p (4K), 30 fps):"
Tack!
Låga spec för 4k ultra
Verkar bra optimerat
Ah trodde det var 60fps..
Då är det som vanligt
Varför ens visa 30fps spec för pc...
Håller med. Spela med mindre än 60 FPS på dator är typiskt oskönt.
Min burk på googles stadia servrar kommer lätt klara av det
Tvivlar på det. De lär snarare optimera inställningarna efter hårdvaran istället
Ser ju inte helt tråkigt ut och burken orkar med 1440p i 60fps tydligen, så gött.
Ska försöka hålla mig och inte köpa direkt på release även om jag behöver nåt att hålla mig sysselsatt med till 19 nov.
Känns lite surt att betala fullpris för samma gamla ubisoft open world formel år efter år, trots att jag har kul.
Som alternativ finns ju uplay+. Känns ganska värt nu när det släpps Valhalla, watchdogs, gods and monsters under kommande månaderna.
Tryckfelsnisse som varit i farten? Finns ingen i9 9700k. Det är i7 9700k det skall stå på "4K (Ultra High preset, 2160p (4K), 30 fps):"
Längst ned i alla artiklar finns numera en > Skicka en rättelse som går att använda om man hittar fel.
Ja men jag tänker inte köpa nåt spel av dom på några år sedan det som hände i somra,s fast det kommer säkert vara nöjda betyg.
Vad är det du syftar på?
Ja men jag tänker inte köpa nåt spel av dom på några år sedan det som hände i somra,s fast det kommer säkert vara nöjda betyg.
Vad hände i somras?
Förresten, skulle XSX köra detta på ultra i 4k/60?
1440 very high 30FPS ska jag klara av men förmodligen upp till 60 FPS men processorn blir nog bekymret där.. Har vara ett 2700x.
Är sugen på AC: Valhalla men mja... Spelade Odyssey senast och förstår inte vad alls föll för i det. Rädd att köpa Valhalla och bli besviken där också.
Halo kompis!
Tvivlar på det. De lär snarare optimera inställningarna efter hårdvaran istället
Kommer fortfarande flyta fint.
1# FZ Troll
Vad hände i somras?
Nej, 4K 30
Ligger långt över ultra-kraven för 4k.
GG.
Har du ett 3080 eller 3090 då? Annars är det Väldigt svårt att ligga långt över.
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz
Vad hände i somras?
Nej, 4K 30
4K/60 ska det vara på XSX.
Har du ett 3080 eller 3090 då? Annars är det Väldigt svårt att ligga långt över.
Ett 3080 borde lösa 4K/60fps utan problem. Ett 2080Ti hade nog inte gjort det såvida man inte sänker inställningar. 3000-serien är riktigt vass i just 4K.
Spännande att de rekommenderar 2080 S för 1440p, men vanliga 2080 (8GB) för 4K.
Reagerade också på det.