2K petade in påträngande annonser i NBA 2K21, efter lansering
Hur fungerar människor som jobbar på sådana här företag? Hur sover de om nätterna? Jag mår personligen skitdåligt om jag behandlat en kund orättvist eller känner att jag inte gjort mitt absolut bästa för denne
"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"
Om en följt spelbranschen de senaste åren, kan en då verkligen vara förvånad över att 2K beter sig såhär?
Det är nog mer än en, men jag tror inte de flesta räknat med det.
Fy fan vilka äckel 2k är alltså. De som bestämde över att detta fick läggas in borde få rejält med smisk..!!!...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Skulle vara intressant att pröva ett sånt här fall juridiskt mot konsumentköpslagen. Reklamation gäller du främst varor där det funnits ett ursprungsfel, men i det här fallet är det en digital produkt, som efter att den sålts förändrats på ett sådant sätt att den medfört besvär för de som köpt den.
Skulle jag köpt spelet skulle jag nog kontaktat konsumentverket och frågat om de kan ge någon vägledning, och därefter kontaktat dem jag köpt spelet av. Någon som testat?
Gjorde inte EA exakt såhär med FIFA också för bara nån månad sedan?
Det var något MMA-lir, men EA var det
Vi får ju inte glömma FIFA till switch. Verkligen nyskapande 🤦🏼♂️
https://www.ign.com/articles/fifa-21-legacy-edition-switch-re...
Jisses och detta i spel som kommer kosta 800 spänn till PS5/XBSX.
Förresten hur påverkar det laddningstiderna på dem nya konsollerna som ska vara så snabba, drar dem ut laddningstiden för att hela reklamen ska hinna spelas klart?
Skulle tro att det gör dem redan i detta fall. Men är bara en gissning.
Jag är Absolut inte för detta! Men reklamen är ändå bara på under Laddtiden?
Så i vilket fall hade vi suttit och stirrat på samma speltips om och om igen eller en laddskärm?!
I Burnout Paradise till 360 fick man ju anpassad reklam på reklamskyltarna i spelet , det tyckte jag va fränt då :p... som kuriosa
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?