Xbox Series - dina första intryck?

NuZ
Testpilot

Ni som är Insiders (är själv i beta), kolla de dynamiska bakgrundsbilderna. Riktigt fräna


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Jag har primärt spelat pc hela ps4/xbone-generationen. Undantaget ett par exklusiviteter på ps4 och switch. Att jag spelade så lite på tidigare konsoler var att jag tyckte det var en hemsk upplevelse att spela i knappa 30 fps i "AAA"-titlar. Bortskämd från PC antar jag. Har nu haft en series x i ett drygt dygn och kan summera lite tidiga intryck. Används till en OLED c9 65" och Atmos högtalare.

+tyst smidig burk med premiumkänsla
+superenkel setup
+snabb växling mellan spel
+4k/120Hz/HDR
+Game Pass
+sömlöst växlande mellan pc och xbox.

Håller inte med att det saknas "next gen känsla". Äntligen ordentligt flyt i en konsol!

Betalade ca 1500:- för tre år av game pass att använda till PC och xbox. Det får jag inte ens 1 spel per år för till kommande PS5. Sinnessjukt prisvärt!

Blir kanske en PS5 om ett par år om det kommit några intressanta spel. Men än så länge är jag helnöjd!

Edit: Frugan drog ner Ori som hon spelat på min dator. Helt problemfritt kunde hon fortsätta där hon lämnade av på PC:n så den kanske största fördelen hittills: Frugan Approves.

Medlem
Skrivet av floke:

Har du ringt och bett dem kolla upp i butiken? Jag bokade all access i söndags. Står på kvittot att jag skulle få en igår, men även att jag skulle få ett SMS vid leverans. Fick inget, men på hemsidan kunde jag heller inte se om jag skulle få senare. Ringde kundtjänst igår och de sade att "den kommer imorgon".
Idag fick jag inte heller något SMS - ringde kundtjänst igen och de hade ingen aning. De kontaktade butiken och bad dem ringa mig och ge leveransdatum.
Efter någon timme ringer butiken och frågar vad det är jag undrar över - "din konsoll kom ju igår, du ska ju bara hämta den".

De hade ingen aning om att vi som förbokat skulle få ett SMS när konsollen fanns tillgänglig för upphämtning. Verkar som det inte riktigt funkat som det skall.
Jag var dessutom, vad jag förstod, den första som hämtat min Series X, trots att de fanns att hämta redan igår och är slut enligt lagerkollen...

Då jag har köpt och betalat den på nätet så har jag ju ingen fysisk butik att gå till. Den skickas från elgigantens distributionscentral i Jönköping. Står än så länge bara som reserverad.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Då jag har köpt och betalat den på nätet så har jag ju ingen fysisk butik att gå till. Den skickas från elgigantens distributionscentral i Jönköping. Står än så länge bara som reserverad.

Ah ok. Skumt. Verkar överlag som att detta har sköts rätt illa av Elgiganten. Hur svårt kan det vara att jämföra antalet förbokningar (access eller ej) med antal konsoller de fått totalt och därefter reservera till så många som lagret räcker. Om du som förbokat för längre sedan än mig inte har fått så borde ju jag inte fått någon som bokade insöndags, och Elgiganten borde defenitivt inte haft konsoller över som folk köpt i butik utan bokning - vilket jag läst att vissa har gjort.

Förstår inte heller varför man måste åka till butiken flr att fixa All Access. Kan köpa en mobil för 15k med abonemang online... Kan fixa XBox Ultimate online, kan beställa en konsoll på avbetalning online - men en konsoll + Ultimate i ett "pack" - nä... bara på plats hos Elgiganten.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

@NuZ det är fler som har samma problem som oss, denna gång med 9x headsetet, det är när man inte använder kontrollen på några sekunder som det börjar, så alltså typiskt vid cut scenes osv. skönt ändå, då slipper jag lämna tillbaka mina HS75 då det verkar vara generellt problem

https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/js6m2z/arctis_9...


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Issue:

@NuZ det är fler som har samma problem som oss, denna gång med 9x headsetet, det är när man inte använder kontrollen på några sekunder som det börjar, så alltså typiskt vid cut scenes osv. skönt ändå, då slipper jag lämna tillbaka mina HS75 då det verkar vara generellt problem

https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/js6m2z/arctis_9...

Ok ok så bara vänta på uppdatering då Får köra med One dosa sålänge då som de säger i tråden ska funka.

Upptäkte en funktion när jag googla runt. Tydligen står inte den i instruktionsboken heller. Om du pressar på volymknappen så finns det 4st olika lägen. Standard, High boost, Bass boost och 4e vet jag inte. Kul att de finns dolda funktioner. De hänger inte ihopp med de EQ lägena i Dolby appen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent
Skrivet av NuZ:

Ja j*vlar vad de hackar i introt till Chapter 2. Men stereo funkar fint. Måste vara någon bugg i spelet för annat än stereo.

Edit: rörde handkontrollen när det börja och då hacka det inte. Konstigt. Bara upptäckt detta i Gears 5? AC, SoT, Warzone, Forza och Gears tactics funkar klockrent för mig

Edit 2: Verkar vara samma ljud bugg de hade på PC när spelet släpptes enligt google när man kör högre bitrate på ljudet. Ska leta vidare vad man kan göra konsol

På PC hackar ljudet till ordentligt i Valhalla om man lirar med kontroll (Xbox One) och råkar peta till musen så att styrschemat ändras till mus+tangentbord, och sedan igen när man rör någon knapp/spak på kontrollen så att styrschemat ändras tillbaka.

Jag upplever konstigt nog även att ljudet låter lite annorlunda ("bättre" eller bara något högre) när man kör med mus+tangentbord.

Vet inte riktigt vad jag vill med detta svar – tyckte bara att det var intressant

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ok ok så bara vänta på uppdatering då Får köra med One dosa sålänge då som de säger i tråden ska funka.

Upptäkte en funktion när jag googla runt. Tydligen står inte den i instruktionsboken heller. Om du pressar på volymknappen så finns det 4st olika lägen. Standard, High boost, Bass boost och 4e vet jag inte. Kul att de finns dolda funktioner. De hänger inte ihopp med de EQ lägena i Dolby appen

Härligt!

Jag skrev på xboxinsider om detta så att MS inte tappar bort det.

Jag hade faktiskt problem att stänga av dem först, antingen så stängdes de inte av eller så hamnade de i pairing mode hur jag än tröck på skiten. Till slut fick jag in snitsen.
Men nu blir det dyrt. Damen vill att jag ska ersätta de Razer lurar vi har till den andra xboxen med ett par HS75


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ni som är Insiders (är själv i beta), kolla de dynamiska bakgrundsbilderna. Riktigt fräna

Finns det nya än de som kom som standard? Hur fungerar BETA för Xbox?

NuZ
Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

På PC hackar ljudet till ordentligt i Valhalla om man lirar med kontroll (Xbox One) och råkar peta till musen så att styrschemat ändras till mus+tangentbord, och sedan igen när man rör någon knapp/spak på kontrollen så att styrschemat ändras tillbaka.

Jag upplever konstigt nog även att ljudet låter lite annorlunda ("bättre" eller bara något högre) när man kör med mus+tangentbord.

Vet inte riktigt vad jag vill med detta svar – tyckte bara att det var intressant

Haha men spännande att höra ändå

Skrivet av Issue:

Härligt!

Jag skrev på xboxinsider om detta så att MS inte tappar bort det.

Jag hade faktiskt problem att stänga av dem först, antingen så stängdes de inte av eller så hamnade de i pairing mode hur jag än tröck på skiten. Till slut fick jag in snitsen.
Men nu blir det dyrt. Damen vill att jag ska ersätta de Razer lurar vi har till den andra xboxen med ett par HS75

En lydig man är en lucklig man
Låter som att det är någon bugg med nya MS wireless och kanalseperationen. De lär de lösa snart om även dosorna krånglar

Skrivet av Beera:

Finns det nya än de som kom som standard? Hur fungerar BETA för Xbox?

Ja innan jag ändrade på min SX till insider fanns bara en för mig, den vågiga. I BETA finns 6st än så länge. Man testar nya versioner av mjukvaran. T.ex var man flera månader före med det här UI på One osv. Man är BETA testare lixom


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Haha men spännande att höra ändå

En lydig man är en lucklig man
Låter som att det är någon bugg med nya MS wireless och kanalseperationen. De lär de lösa snart om även dosorna krånglar

Ja innan jag ändrade på SX till insider fanns bara en för mig. Den vågiga. I BETA finns 6st än så länge. Man testar nya versioner av mjukvaran. T.ex var man flera månader före med det här UI på One osv. Man är BETA testare lixom

Men najs! Hur blir jag Beta-testare? Det enda jag tycker kunde vara "roligare" med deras gränssnitt är lite mer möjligheter att byta bakgrunder och liknande

NuZ
Testpilot
Skrivet av Beera:

Men najs! Hur blir jag Beta-testare? Det enda jag tycker kunde vara "roligare" med deras gränssnitt är lite mer möjligheter att byta bakgrunder och liknande

Du laddar hem Xbox Insider appen och registrerar dig. Finns flera steg beroende på hur aktiv du är. Omega (Där man börjar), Delta, Beta. Vet inte om det finns Alpha dock.
Bakgrunderna finns förhoppningsvis i Omega också. Du får lite olika ”perks” också som avatartröjor, beta test i spel osv.
En varning är att det kan finnas buggar och helt plötsligt när en ny uppdatering kommer avbryts ditt spelande för att uppdatera.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har haft min sen release. En rapp jäkel som kanske lider lite av en spelbrist. Men plockade hem AssCreed Valhalla samtidigt, och det flyter ju på oförskämt bra. Jag har även testat en del Xbone-spel med blandat kompott, men det är spelens fel som har inbyggda fps locks som ställer till det.

Även skönt med HDMI-CEC! Detta var ju nåt som saknades på Xbone-serien vilket var oerhört irriterande, i synnerhet när man kör allt via HDMI-ingångarna på en receiver. Däremot så saknar jag möjlighet att styra konsolen med TV-fjärren, vilket funkar utmärkt på alla andra enheter, inklusive min PS4 Pro. Hade förhoppning om att det skulle funka då jag hellre skulle använda fjärrkontrollen när man t.ex. använder bluray-spelaren. Förhoppningsvis fixas detta i en framtida patch.

Medlem

Fick hem min XSX igår men har bara hunnit leka med den i några timmar på kvällen, testade alla möjliga spel och är verkligen imponerad av vissa men jävligt besviken på andra.

Gears 5 ser galet bra ut och flyter på som det ska, men något som jag inte är nöjd med är de bakåtkompatibla spelen.

Laddade ner fallout: new vegas i förhoppning om att det skulle flyta på fint i 60fps men det är precis som det var när jag lirade på xbox 360, laddningstiderna är dock obefintliga vilket såklart är ett plus. Samma gäller fable och resten av de gamla 360 spelen jag testade.

En annan sak som är riktigt dåligt är 30 fps på the outer worlds... Ospelbart. Dock är det väl inte konsolens fel, hoppas det släpps en 60fps patch.

Förutom detta så är jag sjukt nöjd med köpet, sjukt spännande att se vad spelen som är skapade för XSX kan mäkta med

Avstängd
Skrivet av Whatamada:

Jag är så jäkla imponerad.
Förra generationen lämnade jag min One väldigt snabbt, jag upplevde PS4 bättre på nästintill allt, spelen och hur maskinen generellt fungerade var solklara fördelar.
Hämtade min Series X igår, med en inställning av att ha den främst för Halo/Gears och andra Microsoftserier som jag ändå uppskattar och saknar, lite kunna spela de där bra spelen från förr. Men när jag slänger upp min Series X, installerar och startar Game Pass så blir jag helt nitad över hur smidigt, snabbt och enkelt allt är. Det bara funkar!
Att helt plötsligt behöva betala 6k för min PS5 och dessutom behöva köpa spel separat känns väldigt full fart bakåt, det var bättre förr.

Jag gick in i denna generation med tanke att PS5 kommer bli main (många kompisar som spelar PS), men nu känns det som att jag tar klivet tillbaka till Xbox-lägret, precis där jag stod mellan 360/PS3.
Jag har bara två klagomål, det är avsaknaden av det där superspelet samt uppladdningsbara batterier i kontrollern, men det känns jädrigt överkomligt alltså.

Xbox Series X via All Access får 9 av 10 jolt cola.

Tips! Ta en tripp till Ikea och köp ett 4-pack Ladda-batterier inklusive laddare för 150 spänn. Då har du 2x30tim speltid för en billig peng istället för ett slött inbyggt batteri.

Ikeas batterier är eneloops med annan märkning.

Medlem
Skrivet av grinnall:

Toknöjd med EG, förbokade All Access så sent som förra veckan och fick sms igår morse att den var redo för utlämning. Mycket smidig installation med mobil, allt bara funkar

Menar du på riktigt att du bokade din konsol på Elgiganten förra veckan och redan fått den???

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Du betalar ju för spelen med Game Pass också. Din månadskostnad kommer bli högre än med PS5. Det du glömmer är att du inte äger någon av spelen i Game Pass heller. Den dagen du slutar betala för det så står du där utan spel. Köper du däremot spel på PS5:an så har du de fortfarande efteråt, och du har möjligheten att sälja de begagnat (för fysiska spel då iallfalla).

Men du glömmer att guld ingår i ultimate. På PS så köper man PSN för 95 kr/månad. Så typ 40 kr mer per månad för att kunna spela en hel del spel både på PC och boxen är en bra deal. Då spelar det ingen roll att spelen försvinner när du säger upp medlemskapet.

Medlem

Pingpong ryktet stämmer vilket är kul😅 lägg en pingisboll på toppen så kommer den sväva så länge fläkten är på😎

Medlem
Skrivet av CyberJ:

Pingpong ryktet stämmer vilket är kul😅 lägg en pingisboll på toppen så kommer den sväva så länge fläkten är på😎

Coolt!

Video: https://youtu.be/oipHcip2mrQ

Nu har jag kört några timmar till i Valhalla. Precis kommit till England. Fortfarande inga problem, inga krascher eller dylikt. Inga större buggar i spelet heller vad jag märkt.

Sitter på jobbet nu och vill hem till mitt torn!

NuZ
Testpilot
Skrivet av r4v3nl0rd:

Coolt!

Video: https://youtu.be/oipHcip2mrQ

Nu har jag kört några timmar till i Valhalla. Precis kommit till England. Fortfarande inga problem, inga krascher eller dylikt. Inga större buggar i spelet heller vad jag märkt.

Sitter på jobbet nu och vill hem till mitt torn!

Vill också hem till min monolit! Ska bli trevligt med helg. Tycker AC Valhalla är riktigt trevligt. Det lider inte av Ubisoftsjukan alls faktiskt. Positivt överraskad


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Coolt!

Video: https://youtu.be/oipHcip2mrQ

Nu har jag kört några timmar till i Valhalla. Precis kommit till England. Fortfarande inga problem, inga krascher eller dylikt. Inga större buggar i spelet heller vad jag märkt.

Sitter på jobbet nu och vill hem till mitt torn!

Game on😎

NuZ
Testpilot
Skrivet av Scream112:

Menar du på riktigt att du bokade din konsol på Elgiganten förra veckan och redan fått den???

Verkar vara helt olika mellan butikerna. Inga problem i Uppsala för en bekant som köpte All access direkt över disk i butiken


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Jag förstår helt hur du tänker och jag säger inte att Game Pass är dåligt egentligen. Det är ett smart koncept från Microsoft. MEN!

Att du går hem och betalar bara "370kr/mån" för konsolen och få spela en massa spel är inget annat än att du köpt konsolen på kredit. Eller faktura med avbetalning om du så önskar.
Samma resonnomang gäller exempelvis för alla tomtar där ute som säger "ja skitbra! jag betalar bara 550kr/mån för mitt mobilabonnomang och så får jag en ny mobil vartannant år! Wow! Amazing!" utan att fatta vad man egentligen betalar för, eller kommer att betala i slutändan. Om vi tittar på vad du kommer att betala för din xbox i slutändan, efter de dära 24 månaderna, så kommer du upp i fullpris för konsolen. Oavsett. Så om man pröjsar 6 papp på rak arm, eller om du kör en avbetalning på 24 mån. Det är väl samma sak? Förutom att du måste hosta upp de dära 6 laxarna direkt.

Vad som är mer intressant är att kolla på vad GamePass EGENTLIGEN kostar. UTAN pådraget på konsolen. Jag trodde det var lite mer, den summan ligger på "ynka" 135kr/mån för Game Pass Ultimate där online gaming ingår.
Playstation Plus kostar 52kr/mån. Så om du jämfor Game Pass Ultimate och PS Plus så betalar du 83kr/mån mer för Game Pass Ultimate för att få tilllgång till hela spelbiblioteket.

Men åter till något du nämnde....det här med att få tillfället att "testa spel utan att köpa dem" är väldigt intressant. Det är en grym idé och även om jag gilllar konceptet så leder det till att vi nu istället bläddrar och spelar massor av spel, men lägger inte ner många timmar på varje spel. Känslan av att komma hem, öppna sitt fodral och stoppa i skivan och verkligen känna suget efter att få spela spelet man köpte i butiken en fredagkväll är HELT BORTA.

Det kommer bli EXAKT SAMMA som det är med Netflix idag (eller alla andra streamingtjänster). Fenomenat att du kommer hem, slänger dig i soffan och sen börja "scrolla". Du scrollar och scrollar och scrollar i jakt på filmen eller spelet du vill spela. Men du kommer aldrig hitta den. Sen stänger du av TVn och går o lägger dig.
Jag överdriver en del, men jag tror vi går ditåt på xbox sidan. Man slutar längta efter spel känns det som.

Gamepass kostar vad det kostar, det är inget påslag i All Access. Det kostar mindre att ta All Access än att köpa konsolen och betala för game pass separat
Sen, återigen, jag är inte så korkad att jag inte fattar att det är en kredit, det som är tacksamt är att det inte tillkommer några extra avgifter. Inga fakturerings- eller uppläggningsavgifter, vilket jag än så länge inte sett på en kredit i vanlig butik på 24 månader.

Japp, det är precis det som är bättre med Game Pass i min mening, 52:- i månaden ger mig tillgång att spela online och förhoppningsvis bra spel som jag kan spela så länge som jag är med i PS+. För de 83:- extra får jag exakt samma sak men också tillgång till hela Microsoft studios spelbibliotek (även kommande på release) samt Xcloud (som funkar förvånansvärt bra).
En kanontjänst, både i utbud och pris. Där ligger Sony lite efter idag, i min mening.

Sen kan man tycka vad man vill om "Netflix-gaming", för mig är det helt lysande och jag grottar ner mig i massa spel.
Jag vågar påstå att jag längtar efter att spela mer nu än tidigare, men där är alla olika såklart.

Sen är det klart att en fortfarande kan köpa spela och längta efter dem, bara att köpa en PS5 ju
Skämt åsido, jag är grymt imponerad av både Series X och hela upplevelsen med All Access, aldrig varit med om något liknande. Att jag sen "bara betalar 370:-" det är något jag verkligen känner. Det är liiiite billigare än om jag hostat upp alla slantarna på en gång och då är detta mycket smidigare (för mig).

Sen kommer jag absolut att köpa en PS5 och bedriva lite mer "classic" gaming om en får använda det uttrycket. Dels för att jag verkligen älskade PS4-generationen men också för att på Sony-sidan har jag inget val

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Tips! Ta en tripp till Ikea och köp ett 4-pack Ladda-batterier inklusive laddare för 150 spänn. Då har du 2x30tim speltid för en billig peng istället för ett slött inbyggt batteri.

Ikeas batterier är eneloops med annan märkning.

Oh, tack för tipset!
Det där verkar onekligen lovande

Medlem
Skrivet av floke:

Ah ok. Skumt. Verkar överlag som att detta har sköts rätt illa av Elgiganten. Hur svårt kan det vara att jämföra antalet förbokningar (access eller ej) med antal konsoller de fått totalt och därefter reservera till så många som lagret räcker. Om du som förbokat för längre sedan än mig inte har fått så borde ju jag inte fått någon som bokade insöndags, och Elgiganten borde defenitivt inte haft konsoller över som folk köpt i butik utan bokning - vilket jag läst att vissa har gjort.

Förstår inte heller varför man måste åka till butiken flr att fixa All Access. Kan köpa en mobil för 15k med abonemang online... Kan fixa XBox Ultimate online, kan beställa en konsoll på avbetalning online - men en konsoll + Ultimate i ett "pack" - nä... bara på plats hos Elgiganten.

Har pratat med elgigantens huvudkontor nu och leveransstatus på min series x är att den levereras den 23 december och jag köpte den 3 nov. Han sade att det har blivit fel med prioriteringsalgoritmerna i deras datasystem på just denna vara och att tiden för bokningar och köp inte spelar någon roll. Tydligen så fanns det några få fysiska ex kvar i Karlskrona så bor du i närheten så kör förbi och hämta en snabbt. Grattis alla ni som har fått era konsoler, ni blev dragna i elgigantens stora bingohjul.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Har pratat med elgigantens huvudkontor nu och leveransstatus på min series x är att den levereras den 23 december och jag köpte den 3 nov. Han sade att det har blivit fel med prioriteringsalgoritmerna i deras datasystem på just denna vara och att tiden för bokningar och köp inte spelar någon roll. Tydligen så fanns det några få fysiska ex kvar i Karlskrona så bor du i närheten så kör förbi och hämta en snabbt. Grattis alla ni som har fått era konsoler, ni blev dragna i elgigantens stora bingohjul.

Vart bor du? Jag har en extra konsol som jag beställt som jag tänkte lämna tillbaka. Du kan få köpa det för ordinarie pris.

NuZ
Testpilot

Någon som testat ”Smarta hem” funktionerna med Google, Amazon osv? Ser riktigt smidigt ut med konsolen kopplad till sitt smarta hem


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Scream112:

Menar du på riktigt att du bokade din konsol på Elgiganten förra veckan och redan fått den???

Kan meddela att polaren var inne på Elgiganten i måndags och förbokade via All Access och hämtade den dagen därpå

Medlem
Skrivet av NuZ:

Du laddar hem Xbox Insider appen och registrerar dig. Finns flera steg beroende på hur aktiv du är. Omega (Där man börjar), Delta, Beta. Vet inte om det finns Alpha dock.
Bakgrunderna finns förhoppningsvis i Omega också. Du får lite olika ”perks” också som avatartröjor, beta test i spel osv.
En varning är att det kan finnas buggar och helt plötsligt när en ny uppdatering kommer avbryts ditt spelande för att uppdatera.

Ah måste testa! Tack!

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Vart bor du? Jag har en extra konsol som jag beställt som jag tänkte lämna tillbaka. Du kan få köpa det för ordinarie pris.

Lirilesh. Du har fått ett pm!

Skriv svar