PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Jag lyckades beställa en Standard PS5 från Elgiganten precis men står ingenting om leveransdatum i bekräftelsen per mail?

Tyckte det stod dom får in konsolerna den 4 december, så nån gång efter det.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Fan vad Nice! Får en digital 7 december så sjukt nöjd 🙂🤣

Medlem

Fick ni alla bekräftelsemail på en gång? Inte fått något mail än...

Medlem

Fick bekräftelsemail direkt, men där står det "I Lager i butik", vilket känns weird. Men vi hoppas på december då


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Arceion:

Fick ni alla bekräftelsemail på en gång? Inte fått något mail än...

Fick mail direkt.


signatur
Medlem
Skrivet av Arceion:

Fick ni alla bekräftelsemail på en gång? Inte fått något mail än...

Jag fick och köpet syns även på "mina sidor"

Medlem

Beställde precis en PS5 Disc version på Elgiganten kommer in i lager 4 december enligt beställningen. Får en PS5 digital enligt Amazon på måndag. Då har jag mina jag behövde en för vardagsrummet och en för spelhörnan.

Medlem

Jag har fått en beställningsbekräftelse och på mina sidor står det Orderstatus: Under behandling

Medlem
Skrivet av Arceion:

Fick ni alla bekräftelsemail på en gång? Inte fått något mail än...

Jag fick mitt direkt, men har varit med om förut på Elgiganten när jag köpte ett spel på Black Friday att det tog flera timmar att få bekräftelsen.

Medlem
Skrivet av Frazzefraz:

Beställde precis en PS5 Disc version på Elgiganten kommer in i lager 4 december enligt beställningen. Får en PS5 digital enligt Amazon på måndag. Då har jag mina jag behövde en för vardagsrummet och en för spelhörnan.

Var ser du information om 4 december ? jag hittar inger på mina aidor eller i bekräftelsemejlet

Medlem

Spammade eg jag och en kompis, han lyckades få tag på en digital 12:04 fick fram köp knappen la in i kundkorg, men försvann lika fort.
Dock plockar jag ut min imorgon och 7 december för kompisen enligt bekfäftelsrmailet !😃

Medlem

Jäklar vilken aktivitet här inne idag Som det ska vara på en release.

Medlem

Lyckades också beställa en med läsare från EG. Har fått bekräftelse men ser inget leveransdatum.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av Strut:

Var ser du information om 4 december ? jag hittar inger på mina aidor eller i bekräftelsemejlet

I mailet jag fick står det att den kommer in i lager 2020-12-04

Skrivet av omgponies:

Köpt en standard

Prova den här länken om ni inte kan beställa: https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/playstati...

Tack så mycket, fick inte tag vid en vid 09.00 tyvärr, men fick nu, står på mailet kommer in i lager 4 december.

Medlem

Beställde en standard från Elgiganten, i bekräftelsemejlet står det "Kommer in i lager 2020-12-04"


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Lyckades lägga en beställning på EG nu.


signatur

Gen X Casual Gamer

Medlem
Skrivet av Arceion:

Fick ni alla bekräftelsemail på en gång? Inte fått något mail än...

Kan vara lite delay. Kolla i din profil om köpet är där.

Medlem
Skrivet av QueenPrincess:

Jag fick mitt direkt, men har varit med om förut på Elgiganten när jag köpte ett spel på Black Friday att det tog flera timmar att få bekräftelsen.

Tack för svar alla, då känns det lite lugnare! Jag ser nämligen köpet under mina sidor på hemsidan, så då måste ju det gått igenom iallafall! Bör ju isåfall förhoppningsvis dyka upp ett mail snart också...

Medlem

Fick mail utan leveranstid medan en polare fick med leveranstid.

Medlem

hmm fick ta på en från elgiganten men vill inte rikigt tro på det förens de har postat .

Medlem

Någon annan som hämtade på MM idag? Kändes som att man skulle hämta ut en bil eller nåt Fick lämna personnummer, körkort och personalen tog kort på mobilen där mejlet om upphämtning fanns öppet. Tidigare har jag bara lämnat ordernummer och fått varan på 1 minut.

Medlem

Ni med leveranstid när fick ni mailet?

Jag fick mitt 12:11 utan leveranstid.

Medlem

Lyckades knipa standard-utgåvan 12:12, gick precis från Under behandling till Reserverad. Stod inget om release den 4 december i mitt mail.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Jag blir ju lite orolig gällande Elgiganten nu, verkar som att de sålt hundratals (tusentals?)senaste halvtimme kanske? Tveksam till om de får in så att det räcker till alla inom en snar framtid

Medlem
Skrivet av Andy Hexagon:

Lyckades knipa standard-utgåvan 12:12, gick precis från Under behandling till Reserverad. Stod inget om release den 4 december i mitt mail.

Samma här

Medlem
Skrivet av limonass:

hmm fick ta på en från elgiganten men vill inte rikigt tro på det förens de har postat .

Håller tummarna för dig

Medlem

Jag lyckades klicka hem 2 standard och en digital. På båda standard står det inget om leveranstid men när jag klickade i dem stod det nått datum i December på produktsidan. Den digitala står det att den ska komma in i lager den 7:e december

Medlem
Skrivet av caracarn:

Fick en standard på Elgiganten precis! Smått chockad

Jag med men inte fått någon mailbekräftelse men kan se den i min orderhistorik på elgiganten.

Medlem
Skrivet av Zainter:

Spammade eg jag och en kompis, han lyckades kränga en digital 12:04 fick fram köp knappen la in i kundkorg, men försvann lika fort.
Dock plockar jag ut min imorgon och 7 december för kompisen enligt bekfäftelsrmailet !😃

Vill vara lite viktigpetter, kränga betyder sälja inte köpa.

Skriv svar