Star Wars: Squadrons får lite mer innehåll - trots allt

Robot
Star Wars: Squadrons får lite mer innehåll - trots allt

B-Wings och TIE Defenders kommer redan i år.

#star-wars-squadrons, #uppdatering


Skribent

Men härligt! Kul att de satsar lite ändå. Fint att vi får B-Wings, de har varit saknade


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fasen va najs Kanske jag äntligen ska våga mig ut i multiplayer... har bara flugit runt i SP-kampanjen hittills. Har en känsla av att jag kommer bli storägd xD

Medlem
Skrivet av Brov:

Fasen va najs Kanske jag äntligen ska våga mig ut i multiplayer... har bara flugit runt i SP-kampanjen hittills. Har en känsla av att jag kommer bli storägd xD

Du kommer att älska multiplayern i Star Wars! Och du kommer inte att bli ägd (kanske lite haha). Det finns både riktigt vassa spelare och endel sophögar online så det är en salig blandning! Jag blir alltid ägd online i många andra spel men i Star Wars Squadrons klarar jag mig faktiskt riktigt bra online Super kul och mycket roligare än kampanjen!

Skribent
Skrivet av Brov:

Fasen va najs Kanske jag äntligen ska våga mig ut i multiplayer... har bara flugit runt i SP-kampanjen hittills. Har en känsla av att jag kommer bli storägd xD

Jag var också livrädd först, men har klarat mig rätt bra. Det är otroligt roligt i alla fall, multiplayer fick mig att köpa en HOTAS för den bästa upplevelsen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hade varit lite kul om de hade lagt till en editor. Som jag har för mig fanns i det gamla XvT😃

Skapa egna uppdrag och köra igenom som Sp eller Mp.

Medlem

Hats off ta mig fan.

Jag hade inte förväntat mig någonting speciellt inte när utvecklarna sagt att det inte blir något, jag tror inte riktigt de hade räknat med att det skulle gå upp på förstaplatsen i försäljningsliga i USA vid Launch t.ex.

Kul att spelarna röstar med pengarna på rätt sätt, det här är den typ av spel vi vill ha och förtjänar.

EA kanske äntligen börjar inse begreppet dumsnålhet


signatur

P.L.U.R

Skribent
Skrivet av SorbP:

Hats off ta mig fan.

Jag hade inte förväntat mig någonting speciellt inte när utvecklarna sagt att det inte blir något, jag tror inte riktigt de hade räknat med att det skulle gå upp på förstaplatsen i försäljningsliga i USA vid Launch t.ex.

Kul att spelarna röstar med pengarna på rätt sätt, det här är den typ av spel vi vill ha och förtjänar.

EA kanske äntligen börjar inse begreppet dumsnålhet

Tänkte också det, att de kan ju inte överge spelet om det säljer så bra som det gör. Det går ju emot EAs egna policy också, dvs att tjäna pengar.

Sen är man ju rädd de ska införa mikrotransaktioner och sabba spelet....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

B-wings?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Finns också med i orginaltriogin. Vill minnas att jag hade en gammal lego-sats som var en B-wing. Får åka hem till föräldrarna och kolla det runt jul.

Skribent
Skrivet av Thane:

https://lumiere-a.akamaihd.net/v1/images/open-uri20150608-276...

Finns också med i orginaltriogin. Vill minnas att jag hade en gammal lego-sats som var en B-wing. Får åka hem till föräldrarna och kolla det runt jul.

Japp, tro B-Wings är tänkt som bombskepp av varianten tyngre än Y-Wings. Finns mycket riktigt med i original trilogin, även om vi inte får någon direkt närbild på dem.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar