Vad gör ni nu?

Medlem

Sitter i soffan och lyssnar på tjejen som försöker lära sig spela gitarr bredvid. Det låter sådär, men koncentrationsuttrycken är ovärdeliga 😍

Medlem
Skrivet av bbkkyy:

Sitter i soffan och lyssnar på tjejen som försöker lära sig spela gitarr bredvid. Det låter sådär, men koncentrationsuttrycken är ovärdeliga 😍

Haha, ser mig själv framför mig.

Vad försöker hon att uppnå? Vilken låt?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Funderar om FZ borde fixa en funktion likt Medlems-recensioner, fast som istället fokuserar på intryck.

Har många gånger velat skriva något om ett spel, men forumet samt recensioner känns fel.

Blogg känns gammalt.

Edit: Det känns övermäktigt.

Kanske bör man tänka twitter här?

En färdig struktur:

1. Inledning (max x-antal tecken)
2. Upplevelse (max x-antal tecken)
3. Slutkläm (max x-antal tecken)

Max tre bilder. Bild 1 - 3 har fasta platser. Möjlighet till kommentar till varje bild på max x-antal tecken.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kollar på Hawaii Five-O och sippar på en folköl. Fan vad jag har sålt skit på black friday, och fan vad köer jag haft. Phew.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Freakon:

Haha, ser mig själv framför mig.

Vad försöker hon att uppnå? Vilken låt?

Hehe! Hon försöker lära sig grunderna bara. Använder en mobilapp som heter Justin Guitar som har dröser med låtar och övningar att spela med till. Är lite som ett spel där man levlar upp och låser upp nytt, svårare material genom att klara vissa övningsutmaningar och låtar för varje level typ. Smart upplägg faktiskt - hon har hållit på några veckor och gör tydliga framsteg!

Avstängd

Jag drar i gamla Alfons Ståfräs, bra tryck i pansarvagnen såhär på morgonkvisten.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Freakon:

Vad brukar du programmera?

Vad har du för intressen i livet?

Sova, äta, spela, film och säkerhet

Påbörjade ett nytt projekt igår som är en Discord Bot som är en bakdörr rätt in i systemet Den tar det du skriver till den och kör i en terminal

Kanske något FZ vill köra på sin server?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av bbkkyy:

Hehe! Hon försöker lära sig grunderna bara. Använder en mobilapp som heter Justin Guitar som har dröser med låtar och övningar att spela med till. Är lite som ett spel där man levlar upp och låser upp nytt, svårare material genom att klara vissa övningsutmaningar och låtar för varje level typ. Smart upplägg faktiskt - hon har hållit på några veckor och gör tydliga framsteg!

Kul att läsa. Det är så lätt att tappa fokus, så tycker att hon är duktig som kämpar på.

Tackar för tips angående appen


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Joffe:

Sova, äta, spela, film och säkerhet

Påbörjade ett nytt projekt igår som är en Discord Bot som är en bakdörr rätt in i systemet Den tar det du skriver till den och kör i en terminal

Kanske något FZ vill köra på sin server?

Hehe, en haxxor i utbildning alltså.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Jag drar i gamla Alfons Ståfräs, bra tryck i pansarvagnen såhär på morgonkvisten.

Vad menar du?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Freakon:

Hehe, en haxxor i utbildning alltså.

Hehe, Inte skulle jag göra något dumt 👼


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Avstängd

Tänkte kolla på 4k versionen av Total Recall 1990 åtminstone tre kvart av den och resten imorgon.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Avstängd
Skrivet av Spelentusiast:

Tänkte kolla på 4k versionen av Total Recall 1990 åtminstone tre kvart av den och resten imorgon.

Du är ju bra psykopat om du planerar att se en halv film i förväg


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Avstängd
Skrivet av UpplystAfghan:

Du är ju bra psykopat om du planerar att se en halv film i förväg

Många saker är jag och dom flesta tack och lov bra, definitivt ingen psykopat. Kan kolla en film till hälften och resten ex imorgon (givetvis underförstått att jag gillar den), behöver inte äta upp hela godispåsen på en gång.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Freakon:

Kanske bör man tänka twitter här?

En färdig struktur:

1. Inledning (max x-antal tecken)
2. Upplevelse (max x-antal tecken)
3. Slutkläm (max x-antal tecken)

Max tre bilder. Bild 1 - 3 har fasta platser. Möjlighet till kommentar till varje bild på max x-antal tecken.

Intressant! Det vore kul att se hur det skulle se ut.

Kanske skapa ny tråd om spelintryck och skriva reglerna ovan där plus ett exempel? Kanske blir knepigt med bildkommentarer och så men resten borde väl gå. 😊

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Vad menar du?

Jag drog i min Kalasjnikov.
dra i köttkompassen
ruska tupp
dra skinflöjt
skaka banan
dra i slänggurkan


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Fragtjuv
Skrivet av UpplystAfghan:

Jag drog i min Kalasjnikov.
dra i köttkompassen
ruska tupp
dra skinflöjt
skaka banan
dra i slänggurkan

Spela skinnbanjo!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Freakon:

Samlarkort... pokemon? Magic?

Garbage Pail Kids är det som gäller! Jag köper/säljer en hel del internationellt.

Kul hobby vid sidan om gamingen

Medlem

Äter ostbågar.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Inaktiv
Skrivet av Ghost Writer:

Äter ostbågar.

En förmiddag mitt i veckan?! Busigt!

Medlem

Blev kvällshungrig så kokar fruktsoppa. Något som jag brukar äta mot jul.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Garbage Pail Kids är det som gäller! Jag köper/säljer en hel del internationellt.

Kul hobby vid sidan om gamingen

Haha vilka minnen, älskade att samla på dem en gång i tiden. Man kanske borde köpa på sig samlarboken för en nostalgitripp!

Medlem

Gick nyss upp till jobbet som är i hela min lägenhet och klappar samtidigt min labrador Nu blir det kaffe!

Medlem
Skrivet av Punch Out:

Haha vilka minnen, älskade att samla på dem en gång i tiden. Man kanske borde köpa på sig samlarboken för en nostalgitripp!

Tycker jag helt klart du ska. Den är inte så rik på information men har en massa bilder på den första serien som släpptes 1985

Medlem

Äter frukost och läser om Cyberpunk. Mycket fascinerande, ett av årets stora spelsläpp, som blev det av andra anledningar än man hade trott

Inaktiv

Småbakis och hoppas på att somna.

Skrivet av scaryfoot:

Äter frukost och läser om Cyberpunk. Mycket fascinerande, ett av årets stora spelsläpp, som blev det av andra anledningar än man hade trott

Menar du att du e glad över att spelet är bl.a dåligt optimerat och att där många spelare som blivit besvikna på det?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Menar du att du e glad över att spelet är bl.a dåligt optimerat och att där många spelare som blivit besvikna på det?

Glad vet jag inte, mest förvånad. Och lite road över att man inte får kritisera utvecklarna. Då är man gnällig, och ett troll. Jag kände knappt till studion innan, hade bara hört talas om Witcher 3. Om Rockstar eller Naughty Dog (spelat de flesta av deras spel) släppt ett spel i samma skick som Cyberpunk, så hade jag gnällt lika mycket på dom. Vad är det som gör CD Projekt så unika? Jag köpte PS4-versionen och det gör man tydligen bara om man är dum i huvudet. Det visste jag inte innan.

Skrivet av scaryfoot:

Glad vet jag inte, mest förvånad. Och lite road över att man inte får kritisera utvecklarna. Då är man gnällig, och ett troll. Jag kände knappt till studion innan, hade bara hört talas om Witcher 3. Om Rockstar eller Naughty Dog (spelat de flesta av deras spel) släppt ett spel i samma skick som Cyberpunk, så hade jag gnällt lika mycket på dom. Vad är det som gör CD Projekt så unika? Jag köpte PS4-versionen och det gör man tydligen bara om man är dum i huvudet. Det visste jag inte innan.

Kritisera får du göra hur mycket du vill för dom har gjort bort sej.. men du sätter ju en stor smiley efter det som ger ett uttryck att du tycker det är roligt


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Kritisera får du göra hur mycket du vill för dom har gjort bort sej.. men du sätter ju en stor smiley efter det som ger ett uttryck att du tycker det är roligt

My bad. Ska välja en liten smilie nästa gång.

Skriv svar