Inför Cyberpunk 2077-releasen - här är ditt CYkintyg!

Robot
Inför Cyberpunk 2077-releasen - här är ditt CYkintyg!

Vi tänker på folkhälsan! Cybernetiska implantat är sjukpenninggrundande! Fyll i och lämna till rektorn, partnern, arbetsgivaren eller motsvarande.

#cyberpunk-2077, #cykintyg, #sjukintyg, #trauma-team


Fragtjuv

Ja,d et kan ju vara värt ett försök i alla fall!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag har ont i bussen, kan man söka för det? Jag misstänker både tuggummi under sätet och uteliggare på golvet. Dessutom ser jag här i mina papper att jag sitter i rullstol.

Medlem

Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.

Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"

Medlem
Skrivet av HerrWass:

Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.

Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"

Gillar ändå att de har lagt in en sån grej, brukar normalt bara vara ett vanligt meddelande liksom.

Jag kommer nog sova på detta spel något längre än så dock då min dator förmodligen inte kommer stå pall. Åtminstone väntar jag på lite prestandasiffror, sen får vi se.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av HerrWass:

Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.

Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"

Haha underbart!

Medlem

Kan ju skriva ut och lägga på skrivbordet på jobbet om man undrar vad man gör på sin lediga dag 😂

Sen lär väl arbetskramraterna skriva psykremiss 👍

Medlem

Min chef är gamer, tror fasen att det kommer funka! Förståelse har han iaf.

Skägg.
10 Chambers

Får man ta en av varje?


signatur
Medlem

Får ni på Fz betalt för denna typen av marknadsföring?

Medlem

Själv hoppas jag på att bara få ta ut två semesterdagar för att jag vill!

Skrivet av Sillgam:

Får ni på Fz betalt för denna typen av marknadsföring?

Skärp dig.

Medlem

Lol...influencerläppar med ledstrips! 😂

Buns of steel är väl annars praktiskt och bra för att fixa resterande arbetslivet på kontoret. Eller för att spela igenom Cyberpunk och sedan Witcher 3 remaster.

Redaktör
Skrivet av Gregerory:

Min chef är gamer, tror fasen att det kommer funka! Förståelse har han iaf.

Min också!


signatur
Medlem

Gills det med en hjärtklaff till dottern på 8 månader?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av neocon:

Ta en titt på deras slutanvändaravtal. Särskilt "Quick Summary"

https://i.ibb.co/3dc0jmz/eula.png

Haha, fan vad roligt! Tack för tipset, trevlig kväll på dig!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Redaktör
Skrivet av Sillgam:

Får ni på Fz betalt för denna typen av marknadsföring?

Nej. Vi gör det vi gör för att vi själva vill det. Ibland kan det säkert vara bra för ett företag, andra gånger inte (se MS Store m.fl.). Det är en fördel med yrket - man kan både hylla och raljera.


signatur
Skribent

Varför göra det svårare än det behöver vara. Bara ringa chefen, hosta i telefonen och säga att man har förkylningssymptom och är hängig. "Vi ses efter nyår" får man till svar då av chiefen.

Medlem
Skrivet av HerrWass:

Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.

Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"

Hahaha så fint! 😂

Medlem

Jag fick mina två semesterdagar! Nu jäklar!

Medlem

Jag skriver prov imorgon den 10:e, efter det är jag helt färdig med mina studier!
Den 11:e januari börjar jag mitt nya jobb!

Så mellan den 11:e december till 10:e januari är jag helt fri!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag är utlånad till IVA på obestämd tid och tror mig kunna stöta på patrull. Men försöka duger.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar