Inför Cyberpunk 2077-releasen - här är ditt CYkintyg!
Vi tänker på folkhälsan! Cybernetiska implantat är sjukpenninggrundande! Fyll i och lämna till rektorn, partnern, arbetsgivaren eller motsvarande.
#cyberpunk-2077, #cykintyg, #sjukintyg, #trauma-team
Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.
Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"
Jävlars vad GOG Galaxy lurade mig. Tryckte på "Play"-knappen bara för att testa efter att jag preloadat spelet... Trodde en snabb sekund att det faktiskt startar när det (vad jag tror) kommer upp en loadscreen.
Det var dock bara ett fönster där det står "Go back to sleep, Samurai. It´s not December 10th yet!"
Gillar ändå att de har lagt in en sån grej, brukar normalt bara vara ett vanligt meddelande liksom.
Jag kommer nog sova på detta spel något längre än så dock då min dator förmodligen inte kommer stå pall. Åtminstone väntar jag på lite prestandasiffror, sen får vi se.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Haha underbart!
Får man ta en av varje?
Själv hoppas jag på att bara få ta ut två semesterdagar för att jag vill!
Får ni på Fz betalt för denna typen av marknadsföring?
Skärp dig.
Ta en titt på deras slutanvändaravtal. Särskilt "Quick Summary"
Haha, fan vad roligt! Tack för tipset, trevlig kväll på dig!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Får ni på Fz betalt för denna typen av marknadsföring?
Nej. Vi gör det vi gör för att vi själva vill det. Ibland kan det säkert vara bra för ett företag, andra gånger inte (se MS Store m.fl.). Det är en fördel med yrket - man kan både hylla och raljera.
Hahaha så fint! 😂
Jag är utlånad till IVA på obestämd tid och tror mig kunna stöta på patrull. Men försöka duger.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."