Snart Yule-tid i Ass Creed Vahalla

Robot
Snart Yule-tid i Ass Creed Vahalla

Säsongsevent på intågande, tillsammans med patch.

#uppdatering, #valhalla, #yule


Medlem

Fy fan va glad jag är att jag är klar med spelet innan de nu förstörde det med level scaling

Medlem
Skrivet av Karmak:

Fy fan va glad jag är att jag är klar med spelet innan de nu förstörde det med level scaling

Fast det såg väl ut att vara en bra uppdatering av scaling. Fienderna blir inte längre för lätta utan de skalas upp så pass att de alltid är max 51 power levels lägre. Eller missförstod jag hur det blir?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Fast det såg väl ut att vara en bra uppdatering av scaling. Fienderna blir inte längre för lätta utan de skalas upp så pass att de alltid är max 51 power levels lägre. Eller missförstod jag hur det blir?

Ne det stämmer och world bosses blir din level hela tiden om du nått upp till deras

Jag vill inte ha någon level scaling i open world spel
Undviker det som pesten

Skribent

De hade fixat Reda-buggen iaf. Det var på tiden.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Vad hände med achievements? Ubisoft pudlade ju och sa att det skulle komma till PC-versionen inom kort.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ne det stämmer och world bosses blir din level hela tiden om du nått upp till deras

Jag vill inte ha någon level scaling i open world spel
Undviker det som pesten

Håller med Vad har man för nytta av att man levlat och craftat och inte få känna sin power
Nej jag hatar levelscaling

Medlem
Skrivet av Karmak:

Fy fan va glad jag är att jag är klar med spelet innan de nu förstörde det med level scaling

Vad fan inför de det skiten till detta spel, urk hatar det i Odyssey.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Vad fan inför de det skiten till detta spel, urk hatar det i Odyssey.

Kunde i alla fall lagt till ett val så man får välja själv. Fattar inte varför det ska vara så svårt med valmöjligheter när de redan har båda sakerna i spelet.

Jag har lyckats få upp en trofé på väggen i sovrummet innan patchen iaf ..men det kanske inte va alla som hade problem


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar