Läsarnas spel 2020 – nominera DIN kandidat!

Medlem

ja blir cyberpunk. kan ju även säga att jag har alla spel som nämns här installerade samtidigt


signatur

//monster

Medlem

Cyberpunk 2077. Vilket spel!!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Ni som nominerar Cyberpunk 2077, hur kan ni ens göra det med tanke på hur dålig release det har varit? Otroligt buggigt och ofärdigt spel! Borde nomineras till "Årets sämsta release" istället.

Sony verkar hålla med mig: https://www.fz.se/nyhet/285271-sony-tar-bort-cyberpunk-2077-f...

Är inte så buggigt för mig. Snabb ssd är typ ett måste för spelet, helst m.2.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Inaktiv

Nu har jag inte spelat Cyberpunk än men tycker det har varit ett ganska tråkigt spelår. Lägger nog rösten på Flight simulator då jag tycker det ligger på en teknisk nivå som är mest "next gen" man kan komma över (även om det är till PC och kom innan "next gen").

Tur att man har en backlog som skulle sträcka sig över två livstider att få färdig så det är ju dumt att klaga på ett dåligt år.

Medlem

Death stranding!

Medlem

Total War Saga: Troy

Medlem

Cyberpunk 2077.

Ointressant hur det är på konsol. Funkar på PC och det duger för mig.

Medlem

Vill nominera Ori: will of the wisps

Är cyberpunk 2077 ens aktuellt för bästa spel 2020? Borde vara mer aktuellt för 2021, om det hinner bli färdigt...lol

Medlem

Kentucky Route Zero: TV Edition

Medlem
Skrivet av roftg:

Vill nominera Ori: will of the wisps

Är cyberpunk 2077 ens aktuellt för bästa spel 2020? Borde vara mer aktuellt för 2021, om det hinner bli färdigt...lol

Det funkar ju på PC.

Medlem
Medlem
Skrivet av Skelögd:

Det funkar ju på PC.

Spelar det ngn roll?,utmärkelsen årets spel ska väl inte ges till ett spel som gjort så många besvikna.
Det är ju tex inte släppt till next gen ännu.

Medlem

Definitivt Hades.

Andraplats Half-life: Alyx

Medlem

The last of us Part 2


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Redaktör
Skrivet av roftg:

Spelar det ngn roll?,utmärkelsen årets spel ska väl inte ges till ett spel som gjort så många besvikna.
Det är ju tex inte släppt till next gen ännu.

Utmärkelsen går till det spel som släpptes 2020 som får flest röster av de som nomineras här. Det är med andra ord upp till alla som röstar.


signatur
Medlem

1. Snowrunner.
2. Nioh 2

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Ni som nominerar Cyberpunk 2077, hur kan ni ens göra det med tanke på hur dålig release det har varit? Otroligt buggigt och ofärdigt spel! Borde nomineras till "Årets sämsta release" istället.

Sony verkar hålla med mig: https://www.fz.se/nyhet/285271-sony-tar-bort-cyberpunk-2077-f...

Nu handlade det ju inte om själva releasen, utan spelet i sig. Vilket spel man tycker är "årets spel". Alltså det bästa spelet man har spelat som släpptes 2020. Har man spelat det på dator och vill rösta på det så är det fullkomligt förbannat jävla SKITSAMMA hur uselt det fungerar på utdaterade jävla skitkonsoler.

För övrigt så röstar jag också på Cyberpunk 2077.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Medlem

Ghost of Tsushima

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Skelögd:

Det funkar ju på PC.

Det är inte färdigt, inte ens hälften av vad de lovade (wall-running, dirty cops, rpg-element) är med, dessutom har de slaktat historian så att corpo är helt värdelöst och går inte att få ihop med main questline. Om något är väl CP2077 årets största besvikelse, knappast "årets spel".

Men jaja, The Last of Us: Part II såklart... eller Watch Dogs: Legion.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Vill nominera Squad. Det gick från early access i september detta år

Medlem

Cyberpunk nimonrera jag till klant arlse spelet of the year när man fuckar upp så hårt dom gjorde efter 8 år utvekling så ska dom fan inte belönas. Det vore ju som o ge hunden som bits godis.

Last of us II nominerar jag till snoze fest of year tråkig story och sämre än första spelet. Det är ett jädra under jag ens klara av det.
Det finns ett osmakligt tema för underliggande nedlåtande som gör att spelet känns som en 25-timmars strävan som bara finns för att säga ifrån åt spelarna. Det som gjorde det förra spelet speciellt är bara rensat ut till en punkt att det är respektlöst. Nä ush spelet lämnade mig med dålig smak i mun.

Min nomenring till bästa spel går till Baldur's Gate 3. Visst det är early access men det spelet har tusan i mig vissat att det fins plats för rpg spel utan att vara FPS spel och som ett fan av dom 2 första splen och även ice wind dale så så kan jag säga detta spel värkligen är gjort för fans med kärlek och respekt för orginalen men ändå vara nytt.

Medlem

Last of us part ll


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Edit: Såg att jag redan hade röstat. Cyberpunk 2077 i vilket fall.

Medlem

The Last of Us 2. (Utan tvekan)

Medlem

Alyx.

Alla som spelat det håller med. Ni andra får gärna åka till Malmö när pandemin är över och lira hemma hos mig.

En cheeseburger och en öl räcker som betalning.

Medlem

1. The last of us part 2
2. Ghost of tsushima

Alla tre är fantastiska spel , men de som gör the last of us till vinnare är hur bra spelet är gjort . Skådespeleriet , storyn , känslan . Allt är rätt i det spelet.

Hade cyberpunk på listan innan men nu när jag spelat klart det : herregud att de släppte det så här . Sjukt mycket buggar och helt värdelös ai. (PC)

Medlem
Rimworld

Seriöst? Cyberpunk i all ära, men rimworld sopar alla spel under mattan. Med moddstödsbiblioteket kan du forma din upplevelse till vilken värld du vill. Medeltidskrig, varsegod. Cyberpunk, absolut. World of warcraft, blodalver med spetsiga öron ränner runt i din bas. Hade det funnits stöd för fordon hade spelet varit fulländat.

Skriv svar