Shigeru Miyamoto ger rundtur av nöjesfältet Super Nintendo World

Robot
Shigeru Miyamoto ger rundtur av nöjesfältet Super Nintendo World

Nästa år kan du besöka svampriket på riktigt om du reser till Osaka.

#Shigeru-Miyamoto, #Super-nintendo-world


Medlem

Blir absolut en tur med familjen när det kommer till Universal Studios i Hollywood!

Det ser nice ut, får bli ett besök nån gång när man hälsar på svärföräldrarna i Osaka (Universal Studios Japan ligger inte i Tokyo).

Skribent
Skrivet av frizzy_takemura:

Det ser nice ut, får bli ett besök nån gång när man hälsar på svärföräldrarna i Osaka (Universal Studios Japan ligger inte i Tokyo).

Danke, fixat!

eld
Medlem

Det är ändå passande att ett super nintendo world lämnar alla andra ip'n i glömskan och fokuserar på mario

Medlem

Jag trodde man skulle göra lite av ett eget Disney world med massa åkattraktioner, lotter etc. Med en massa fler ips representerade och tonvis med figurer, dräkter mm att köpa. Ja ja. Kanske skulle vara för riskabelt att satsa på. Det här kändes ändå lite tomt tycker jag. Såklart kul för barnen oavsett.

Låt oss börja resa igen! Och hoppas det kommer en Super Mario World till Europa också.

Är det bara jag som tycker att Shigeru Miyamoto typ inte åldrats nått de senaste 20 åren?

Medlem

Arkeologer om ett par tusen år: "Vad i helvete???"


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Ska göra slag i saken om något år eller två (Corona och OS kommer lite i vägen...) och besöka Japan för första gången om något år eller två. Det blir garanterat ett stopp här då

Inaktiv

Cleant att 30 minuter av klippet består av ingenting. Jag förstår att det var ett (förmodligen förinspelad) live stream men jag tror att man i efterhand kan klippa bort bitar i YouTube Studio.

@eld: De hade ju kunnat kalla det för Super Mario World då det ändå bara är den IPn men då krockar det med spelet så kanske därför. Men iom att det är 100% Super Mario-tema så kan det tyckas konstigt.

Medlem

Jag är säkert i japan år 2022, kanske blir en kontroll av nöjesplatsen. Man börjar bli gammal men det kan nog vara intressant ändå.

Skribent
Skrivet av Najkan:

Jag är säkert i japan år 2022, kanske blir en kontroll av nöjesplatsen. Man börjar bli gammal men det kan nog vara intressant ändå.

Huvudsaken är att man har barnasinnet kvar, då blir man aldrig för gammal

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:

Det ser nice ut, får bli ett besök nån gång när man hälsar på svärföräldrarna i Osaka (Universal Studios Japan ligger inte i Tokyo).

Jaså? Va kul!
Du, jag och två, tre andra till på forumet har japanska svärföräldrar. Mina bor dock timmar ifrån närmsta storstad, får bli innan man åker hem isf.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jaså? Va kul!
Du, jag och två, tre andra till på forumet har japanska svärföräldrar. Mina bor dock timmar ifrån närmsta storstad, får bli innan man åker hem isf.

Har inte Japanska svärföräldrar men en värdfamilj som jag bodde hos när jag pluggade där och besökt många gånger så räknar det som "japanska föräldrar".

Snart kan vi bilda en klan!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Jag förstår blir nästan svärföräldrar då. Härligt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag kan nästan önska att Shigeru Miyamoto har det stället för sig själv. Han verkar så lycklig där! Sen funderar jag på hur de löser det rent logistiskt när en mängd besökare försöker ta sig runt och banka på block, scanna vid rätt tillfälle osv osv. Det ser lite trångt ut vid attraktionerna för att kunna ta in fler än restaurangen rymde.

Medlem

Lite besviken är jag faktiskt. Alltså visuellt ser det jättehäftigt ut men det verkar vara där upplevelsen slutar. Får hoppas att dom sparat det roliga till sist för i detta klippet var det inte mycket mer än plojiga (meningslösa) armband.

Medlem

Ja det måste ju finnas bra Mario kart live iafl på något sätt

1
Skriv svar