Epic, Hur många spel har ni?

Medlem

Claimar inte spel som är ointressanta och som jag ändå aldrig kommer spela.
Dock har jag en del spel där. runt 20st


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ca 150 st. varav ca 10-15 st köpta.

Spelar mest köpta faktiskt, just nu Snowrunner och Death Stranding. Hade aldrig köpt Snowrunner om jag inte hade fått Mudrunner gratis (f.ö. också mycket bra).

Köpt expasioner till Mudrunner och ska snart köpa Season Pass för Snowrunner (ca. 120 kr med kupong).

Mycket, mycket nöjd! 👍 Epic har lyckats ypperligt att mjölka mig på pengar. 🙂

PS Epic Store påminner mig om Steam när jag startade ca 2005. 🙂

Medlem

141 spel, varav typ 2 köpta.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Rättelse: 178 stycken!

Har jag rekord?

Edit: Varav 7 st installerade

PS En 2 TB SSD på ingång så nu j*klar ska det installeras...

Medlem
Skrivet av A1200G:

Rättelse: 178 stycken!

Har jag rekord?

Edit: Varav 7 st installerade

PS En 2 TB SSD på ingång så nu j*klar ska det installeras...

Jag gjorde så förut, hade flera spel installerade vilket slutade i att man stressar, iallafall jag igenom för att spela nästa och nästa och nästa. Det jag vill uppnå när jag spelar är avkoppling. Så nu har jag endast ett spel installerat tills det är färdigspelat.


signatur

Skitfiske

Medlem
Skrivet av Leverantören:

Jag gjorde så förut, hade flera spel installerade vilket slutade i att man stressar, iallafall jag igenom för att spela nästa och nästa och nästa. Det jag vill uppnå när jag spelar är avkoppling. Så nu har jag endast ett spel installerat tills det är färdigspelat.

Sant, har varit i samma båt med Steam tidigare. Nya HDn är mest för VR spel. Många kan man köra för stunden som med gamla arkadspel.

PS Testa gärna Mudrunnner och Snowrunner. Zen liknande spel 🙂👍

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tusen tack min vän! Det fanns en rabattkupong att plocka hem så blev Death Stranding för 114,50 kr

Ingen orsak. Jag klarade det för några dagar sedan. Ett av de bästa spelen jag spelat. Blev helt fast i storyn och det lugna tempot. Bara ett paket till.

Hur går det för dig?

Medlem

Epic har lyckats snärja mig i alla fall. Nu i julrean har jag köpt Death Stranding, RDR2, Hades och Observation. Hade bara gratisspel sedan tidigare.

Death Stranding var helt lysande. Köp det innan rean tar slut imorgon eftermiddag.

Inaktiv
Skrivet av Flower Knight:

Ingen orsak. Jag klarade det för några dagar sedan. Ett av de bästa spelen jag spelat. Blev helt fast i storyn och det lugna tempot. Bara ett paket till.

Hur går det för dig?

Själv har jag ännu inte påbörjade DS utan det är primärt Cyberpunk 2077 samt lite Bugsnax. Har även RDR2 på listan samt expansionen till Outer Worlds så får se när det blir av men en vacker dag

Medlem

Jurassic World Evolution, är förrexten gratis fram tills idag kl 17, för den som missat. Sägs vara rätt kul
Länk: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/jurassic-world-...

Medlem

168 spel var av jag köpt 2-3 st 😂


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Började klicka hem gratisspelen första månaderna men det dog senare ut då jag inte spelade ett enda av dom... Har tillräckligt med backlog på steam att beta av, för att sitta och klicka hem en massa gratisspel bara för att.

Medlem

158 och har köpt 3st. Control, Death Stranding och Remnant
Nu senast Death Stranding för 114 SEK met kupongen man fick under jul.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

12
Skriv svar