Succén fortsätter - Valheims spelarantal utmanar giganterna på Steam

Robot
Succén fortsätter - Valheims spelarantal utmanar giganterna på Steam

I helgen lekte över 367 000 personer vikingar samtidigt.

#valheim


Medlem

Tycker det är skönt att dom har lagt till cheats i spelet också. Mycket uppskattat

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tycker det är skönt att dom har lagt till cheats i spelet också. Mycket uppskattat

Är fett besviken på att jag inte kan använda mitt bankkort för att köpa resources för att förenkla spelet.
Sjukt orealistiskt till andra spel idag. Hur kan man lägga in fusk gratis? Vad ska jag då spendera pengar på?

Så ger detta spel 2/5 vitlökar.

Medlem

Vi har haft så roligt med Valheim att vi tänker lägga upp en egen dedikerad server. Jag förväntade mig ett episkt viking-Minecraft, men det är snarare som Hem Till Midgård där våra tappra krigare dör av fallande träd och blir utjagade ur skogen av en hjord oknytt.

Vi försöker också hålla oss från guider och spoilers så det blir en kul trial and error-upplevelse i vår första värld.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Vi har haft så roligt med Valheim att vi tänker lägga upp en egen dedikerad server. Jag förväntade mig ett episkt viking-Minecraft, men det är snarare som Hem Till Midgård där våra tappra krigare dör av fallande träd och blir utjagade ur skogen av en hjord oknytt.

Vi försöker också hålla oss från guider och spoilers så det blir en kul trial and error-upplevelse i vår första värld.

Samma lika. Dom lyckas göra det man gjort tusen gånger tidigare i andra spel, samla trä, roligt med enkla medel.

Avstängd

Kul att det går bra för dem. Själv ser jag inte grejen, ser inte alls bra ut imo. Men har ju inte testat heller.

Medlem

Så grymt skönt att se ett spel som inte bara skall vara en grafik nördarnas våtaste dröm, utan lätt och lagom. Ett grymt kul spel, både som solo spel och med ett gäng polare. Helt klart ett av dom bättre spelen på länge! Och dessutom stabilt, har ej upplevt några buggar ännu , och har då spelat spelet i 58 timmar so far.

Så dom skall verkligen ha creds för deras skapelse så här långt! till skillnad mot så mycket annat skit som finns där ute, som skall hetsas ut så fort det bara är möjligt. Och ja, vad händer då? Då är det katt skit som skall in på rad 3 , "98 bokstäver"

Tack för mig, ha det gött alla där ute.

1
Skriv svar