Battlefield 6 får företräde – nästa Need for Speed dröjer ett år till

Robot
Battlefield 6 får företräde – nästa Need for Speed dröjer ett år till
Medlem

Kan dom inte ge Burnout företräde framför Need For Speed också. Har gått 12 år sedan Paradise nu.

Medlem

Jag hoppas på Battlefield - även om jag blivit besviken på BF1 och BFV (vilket jag inte borde då jag är stort "fan" av ww1 och ww2).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

helt rätt beslut tycker dom kan skippa NFS helt så slipper jag bli besviken för medan jag väntar byggs förhoppningar upp och sen när det släpps.. flopp

Inaktiv

Gillade Heat så lite synd att dom prioriterar BF. Inget större fan av den serien sista tiden.

Medlem

Äntligen ett nytt Battlefield. Hoppas på vettigt tema och att dom får tempot rätt. Inget jävla CoD tempo där man blir skjuten i ryggen 4/5 gånger

Medlem

Äntligen en bra prioritering under EA ledarskap.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Äntligen ett nytt Battlefield. Hoppas på vettigt tema och att dom får tempot rätt. Inget jävla CoD tempo där man blir skjuten i ryggen 4/5 gånger

Ja blir Battlefield en cod clon och inget krigsspel så tror jag serien sjunger på sista versen.
Men men det ska säljas DLC och vara instant gratification så jag förbereder mig på besvikelse delux


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

First you Battlefield, THEN you Statoil!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag hoppas på Battlefield - även om jag blivit besviken på BF1 och BFV (vilket jag inte borde då jag är stort "fan" av ww1 och ww2).

Håller med lite även om jag gillar både BF1 och BFV

BF1 = Bra WW1 spel, bra atmosfär, ljud grafik osv. Dåligt Battlefield spel, för lite fordon och för mycket fokus på infantry för ett BF spel.

BFV = Bra Battlefield spel, mer fordon, mer "Battlefield moments". Dåligt WW2 spel, för mycket fokus på okända slag, för lite kartor. Konstiga beslut kring customization alternativen.

Medlem

Synd att Ghost games inte fick en chans på ett till NFS , heat var ju faktiskt ganska kul

Medlem

Å vad skönt att Ghost inte gör ett skräp-NFS till.
De senaste ångrar jag att jag köpte!


signatur

autograph

Medlem

Gillar inte att Criterion nu ska göra fler NFS spel igen, blir alldeles för mycket Burnout influenser i spelet då.

Låt Codemaster (som har ett bra track record med bilspel) göra ett försök med NFS istället och låt Criterion få göra en riktig uppföljare till Burnout istället.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja blir Battlefield en cod clon och inget krigsspel så tror jag serien sjunger på sista versen.
Men men det ska säljas DLC och vara instant gratification så jag förbereder mig på besvikelse delux

Samma om det blir nåt jävla battle royale skräp.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Burnout paradise 2 please

1
Skriv svar