Hunt: Showdown slår sitt Steam-rekord när spelarna kämpar för att låsa upp kråkboss

Robot
Hunt: Showdown slår sitt Steam-rekord när spelarna kämpar för att låsa upp kråkboss

En kråkboss som dessutom förärats trailer.

#crytek, #hunt-showdown


Medlem

Testade bara spelet lite snabbt under någon rea, men blev en refund ganska fort. Gillar stämningen väldigt mycket, häftig era med revolvrar m.m. och att jaga npcer/zombies/monster. Men självaste pvp delen var det som jag inte gillade tyvärr och att man blir jagad när man lyckas göra målet/uppdraget. Om det var mer PVE fokuserat med coop då hade jag lätt tänkte komma tillbaka igen, lite survival/monster jakt med upgrades osv.. mhmmm det hade varit något. Men vad vet jag var ett tag sen jag testade detta spel, kanske har gjort om en del?

Medlem
Skrivet av noyart:

Testade bara spelet lite snabbt under någon rea, men blev en refund ganska fort. Gillar stämningen väldigt mycket, häftig era med revolvrar m.m. och att jaga npcer/zombies/monster. Men självaste pvp delen var det som jag inte gillade tyvärr och att man blir jagad när man lyckas göra målet/uppdraget. Om det var mer PVE fokuserat med coop då hade jag lätt tänkte komma tillbaka igen, lite survival/monster jakt med upgrades osv.. mhmmm det hade varit något. Men vad vet jag var ett tag sen jag testade detta spel, kanske har gjort om en del?

Instämmer om stämningen och hela den biten, däremot tycker jag att hela pvp-delen är det som gör spelet och att det är så förbannat spännande. Precis som Escape from Tarkov är det grymt oförlåtande, vilket jag gissar att många kommer gilla, andra inte. När man precis haft ihjäl en boss och väntar på att banisha den och hör någon prassla ute i buskarna höjs allt pulsen, få spel som har den inverkan på mig

Medlem

Spelade riktigt mycket för två år sen, älskade stämningen, nerven och tempot i det, kanske börja köra igen.

Skägg.
10 Chambers

Helt klart en unik upplevelse med skitmycket nerv i. Värt att testa om man får möjlighet.


signatur
Inaktiv

Enda "battle royale"-liknande spelet jag tycker om förutom Tarkov.
Något för få olika bossar ännu kan jag tycka dock.

1
Skriv svar