Bästa aprilskämten 2021!

ELF
Medlem

Då motsäger jag mig själv lite gran här då............

https://www.gog.com/game/crosscode_manlea


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kan någon förklara för mig varför FZ är så jävla kåta på att lägga upp artikel om alla aprilskämt PÅ första april?

Ni förstör ju hela grejen, visst mycket av det är redan osannolikt innan men ni lägger ju upp facit innan dagen ens är slut så hela vitsen med att bli lurad litegrann dödas ju helt.
Nu kommer alla svara öööö ge fan i att läsa artikeln då bööö, men jag vill fortfarande veta.
Vad är det som gör så ni inte kan vänta en enda jävla dag?

Medlem

Codemasters nya ser riktigt hett ut!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av totte1015:

Kan någon förklara för mig varför FZ är så jävla kåta på att lägga upp artikel om alla aprilskämt PÅ första april?

Ni förstör ju hela grejen, visst mycket av det är redan osannolikt innan men ni lägger ju upp facit innan dagen ens är slut så hela vitsen med att bli lurad litegrann dödas ju helt.
Nu kommer alla svara öööö ge fan i att läsa artikeln då bööö, men jag vill fortfarande veta.
Vad är det som gör så ni inte kan vänta en enda jävla dag?

Flera anledningar.

1) Folk tycker att det är kul att läsa om alla hyss som sker och då vill man göra det när det sker.
2) Ingen bryr sig om 1 april den 2 april.
3) Det är en av årets mest lästa, enskilda artiklar.

Glad påsk!


signatur
Skribent

Star Wars 1313-"skämtet" är verkligen typexemplet på ett helt värdelöst aprilskämt. Likvärdigt med att hälla ett halvt saltkar i någons mat när vederbörande tittar bort. Haha, vad roligt...

Medlem
Medlem

Star Wars 1313-skämtet, not cool.

Skrivet av totte1015:

Kan någon förklara för mig varför FZ är så jävla kåta på att lägga upp artikel om alla aprilskämt PÅ första april?

Ni förstör ju hela grejen, visst mycket av det är redan osannolikt innan men ni lägger ju upp facit innan dagen ens är slut så hela vitsen med att bli lurad litegrann dödas ju helt.
Nu kommer alla svara öööö ge fan i att läsa artikeln då bööö, men jag vill fortfarande veta.
Vad är det som gör så ni inte kan vänta en enda jävla dag?

9 av 10 av dessa kommer man aldrig se skymten av ändå. Det låter som på dig att alla har koll på alla hörn och kanter runt om internet och surfar runt stup i kvarten. Så detta gillas nog av de flesta.

Medlem

"bekräftar återkomsten av Star Wars 1313"

Det borde vara straffbart att skämta om.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Star Wars 1313-"skämtet" är verkligen typexemplet på ett helt värdelöst aprilskämt. Likvärdigt med att hälla ett halvt saltkar i någons mat när vederbörande tittar bort. Haha, vad roligt...

Håller med. Det där var bara elakt


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Håller med. Det där var bara elakt

Jag letar upp lite tjära... nån som har ett par dunkuddar över?
dags att gå på jakt!

Medlem

Skämt åsido, vem vill inte ha en Mehrunes Dagon body pillow?!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det bara jag som tröttnade på Aprilskämten för flera år sedan?

Förmodligen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Blev imponerad av RTX 4090 skämtet. Kanske inte så roligt, mer bra genomfört på en teknisk nivå.


signatur

PSN: MrOakenborn

Star Trek Online ger dig möjlighet att "dejta" dina skepp.
https://twitter.com/trekonlinegame/status/1377622054455873537

Medlem

Nytt skepp på ingång i Star Citizen.
När dom började snacka toaletter tappade jag det helt

Medlem

1313 skämtet var ju inte roligt. det brändes ju bara. skäms på dem.

Medlem

Jag vill ha dom där Godzilla-lurarna 😄

Medlem

Webhallen släpper GPU WSG Max Power 9001 för 9001 SEK.

Medlem

Carbot släpper ett grafikpack till diablo 2!
https://www.youtube.com/watch?v=fYtZobE1W1A


signatur

Rawr

Om Rainbow Six hade kört ett mer färglatt tema skulle de fått x-antal miljoner spelare till.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Linus Tech Tips slår sig in på nya marknader och startar ett OnlyFans. Tittare med ögon varnas.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fan man orkar ju inte ens... Räcker det inte med alla jäkla scammers som försöker lura en 24/7?

Medlem
Skrivet av JRico:

Nytt skepp på ingång i Star Citizen.
När dom började snacka toaletter tappade jag det helt
https://youtu.be/nF7NR8ffOqM

Lätt den bästa i år XD


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Outrider releasen var ju annars värt och nämna.

Medlem

Denna var litet för bra för att inte skicka in i efterhand faktiskt

Medlem

Vet inte om det kom upp är igår men ljud o bild körde en grym en

EU vill stoppa försäljning av 8K

https://www.ljudochbild.se/nyheter/tv/eu-vill-stoppa-forsaljn...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Cyberpunk 2077 var ett jävulskt bra skämt!

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Är det bara jag som tröttnade på Aprilskämten för flera år sedan?

Samma här, det är så satans tråkigt, inte minst när man vet att det sker första april och det är alltid så oöverraskande saker de kommer på som att varje företag har hittat ”mallen” för deras aprilskämt nu.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Samma här, det är så satans tråkigt, inte minst när man vet att det sker första april och det är alltid så oöverraskande saker de kommer på som att varje företag har hittat ”mallen” för deras aprilskämt nu.

Ja men det exakt så jag känner med..det är oftast inte vidare välgenomtänkta skämt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar