Bilder från Sonic 2-inspelningen visar upp Sonic, Tails – och Knuckles!

Robot
Bilder från Sonic 2-inspelningen visar upp Sonic, Tails – och Knuckles!
Medlem

Dom fick till designen korrekt från start den här gången i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Dom fick till designen korrekt från start den här gången i alla fall.

Man kan ju bli fundersam på om det inte var ett PR trick för första filmen.

Gillade filmen i alla fall så 2:an ska ses. Inget mästerverk men den underhöll.

Medlem

Och så låter vi Jim Carrey spela Dr Eggman igen, frågor på det?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Man kan ju bli fundersam på om det inte var ett PR trick för första filmen.

Gillade filmen i alla fall så 2:an ska ses. Inget mästerverk men den underhöll.

Tror inte det, men jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det var så. Tyckte filmen var väldigt meh överlag, det är en av, om inte den bästa spel-filmen, men det är att sätta ribban rätt lågt. Helt ärligt, ge mig en Sonic film I HANS VÄRLD! Jag vill inte se honom i vår värld, men det är nog bara önsketänkande.

Medlem
Skrivet av Esri:

Tror inte det, men jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det var så. Tyckte filmen var väldigt meh överlag, det är en av, om inte den bästa spel-filmen, men det är att sätta ribban rätt lågt. Helt ärligt, ge mig en Sonic film I HANS VÄRLD! Jag vill inte se honom i vår värld, men det är nog bara önsketänkande.

Jo, den var ganska meh. Jim Carrey var lite av filmens höjdpunkt, själv anser jag Detective Pikachu som den bästa spel-filmen. Och ja, hade varit mycket bättre om den utspelade sig i Sonic's universum, men de kanske fick inspiration från den där Sonic serien från så många herrans år sen, med den rika unga eller va det var som utspelade sig i vår värld. Men jag ser gärna 2:an i alla fall, hade noll förväntningar för första filmen men den underhöll trotts sina klichéer och dum humor. Förhoppningsvis görs tvåan bättre.

Medlem

Första filmen var riktigt br, som underhållning. Ingen oscar film. Men den bästa spelfilmen jag har sett, har nog sett dem flesta. Har en bedrövliga som jag har skippat för att spara på psyket.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Jo, den var ganska meh. Jim Carrey var lite av filmens höjdpunkt, själv anser jag Detective Pikachu som den bästa spel-filmen. Och ja, hade varit mycket bättre om den utspelade sig i Sonic's universum, men de kanske fick inspiration från den där Sonic serien från så många herrans år sen, med den rika unga eller va det var som utspelade sig i vår värld. Men jag ser gärna 2:an i alla fall, hade noll förväntningar för första filmen men den underhöll trotts sina klichéer och dum humor. Förhoppningsvis görs tvåan bättre.

Så länge som de inte gör en film som är fylld till bredden med dåliga popkulturella referenser så kan den säkerligen vara underhållande. Håller med om Detective Pikachu, även fast den baseras på ett spel så tänkte jag inte ens på den som en spelfilm :D. Sure den är långt ifrån perfekt, slutet är så galet förutsägbart att det nästan är komiskt men den var förvånansvärt bra.

1
Skriv svar