PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Oj, jag fick också köpa från mediamarkt. Verkligen en glad överraskning. Lite synd att de bundlar med en extra kontroll nu när CDON rear ut dualsense för 599.

EDIT: Tydligen går det att göra helt fel när man skall betala. Jag fyllde i min kod och priset justerades. Sedan var jag tydligen korkad för jag tryckte på knappen snabbkassa och när jag togs till sidan för att betala via Klarna var priset återigen 99.999 och koden var förbrukad. Tack Mediamarkt för en väl genomtänkt teknisk lösning.

EDIT2: Puh, falskt alarm. Jag försökte igen och det gick att fylla i koden igen om man inte fyllde i rabattkoden i första steget utan väntar tills efter leveransadress då fungerade det. Mysko men nu är köpet genomfört i varje fall

Medlem

Jag vann också en kod på MM. När jag skulle genomföra köpet så blev något fel hos Klarna och betalning avbröts. När jag försöker med koden igen så står det tekniskt fel. Någon som har några tips? MMs support har ju stängt tills på måndag och koden upphör ju på söndag(Underbart genomtänkt)

Medlem
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Jag vann också en kod på MM. När jag skulle genomföra köpet så blev något fel hos Klarna och betalning avbröts. När jag försöker med koden igen så står det tekniskt fel. Någon som har några tips? MMs support har ju stängt tills på måndag och koden upphör ju på söndag(Underbart genomtänkt)

Jag fick tekniskt fel också när jag fyllde i koden i första steget. Testa att lägga en ny ps5 i varukorgen och gå till kassan. Du kan fylla i rabattkoden lite längre fram i steg 3.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Jag fick tekniskt fel också när jag fyllde i koden i första steget. Testa att lägga en ny ps5 i varukorgen och gå till kassan. Du kan fylla i rabattkoden lite längre fram i steg 3.

Tack! Funkar inte ändå tyvärr. Dock gick det ut ett Mail nu att de har problem med vissa koder så än finns det hopp.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Oj, jag fick också köpa från mediamarkt. Verkligen en glad överraskning. Lite synd att de bundlar med en extra kontroll nu när CDON rear ut dualsense för 599.

EDIT: Tydligen går det att göra helt fel när man skall betala. Jag fyllde i min kod och priset justerades. Sedan var jag tydligen korkad för jag tryckte på knappen snabbkassa och när jag togs till sidan för att betala via Klarna var priset återigen 99.999 och koden var förbrukad. Tack Mediamarkt för en väl genomtänkt teknisk lösning.

EDIT2: Puh, falskt alarm. Jag försökte igen och det gick att fylla i koden igen om man inte fyllde i rabattkoden i första steget utan väntar tills efter leveransadress då fungerade det. Mysko men nu är köpet genomfört i varje fall

Gjorde samma misstag nästan. Var tvungen att följa stegen exakt som dessa står i mejlet och då funkade det. Blev lite svettigt i någon minut.

Medlem

Vann chansen o köpa.
Köpte PS5 på MM idag.
Riktigt struligt att få rabattkoden o fungera.
Testade koden ca: 10ggr.
Fungerade först när jag bytte till bärbar pc, och använde bankdosa.

Medlem
Skrivet av Veonz:

Mediamarkt har en utlottning för kundmedlemmar idag(22/4) för chansen att få köpa en PS5. Anmälan stänger 23:59. Det är PS5 med två handkontroller och skivspelare för 6789kr som gäller.

https://www.mediamarkt.se/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelClubHome

Stort tack för tipset! 😊 Beställningen är gjord och nu ser vi fram emot att om några dagar få pryda vardagsrummet med ett ps5. Fifa och It takes two blir det att lira till att börja med. Är så glad.
Tack för tidigare tips också även om jag inte var snabb nog att utnyttja dem.

Medlem

Nu är jag säkert onödigt petig men ser ni som beställt på MM beställningen under "mina kvitton" ? För mig syns inte PS5 beställningen där men jag har fått bekräftelsen på mejl.

Medlem
Skrivet av strangelove:

Nu är jag säkert onödigt petig men ser ni som beställt på MM beställningen under "mina kvitton" ? För mig syns inte PS5 beställningen där men jag har fått bekräftelsen på mejl.

Jag ser det inte heller där, men fått orderbekräftelse. Antar att det kommer upp senare när de skickat konsolen.

Medlem

Fick också köpa en Ps5 från Mediamarkt, ett tag trodde jag nästan alla dragningar var fake. Äntligen! 😃😎😃


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ni som fått kod & beställt från MM kan inte ni uppdatera här sen hur det gått när ni fått hem det
(Jag har haft så mycket problem med andra leveranser från MM nämligen)
Tack 🤩

Skribent

Grattis! 🍾🥳

Fan, många som fick den här gången. Kul! Ser vi en mättnad på marknaden efter konsoler? Först Telia med en massa konsoler och nu vad som verkar vara en jätteladdning från MM.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Grattis! 🍾🥳

Fan, många som fick den här gången. Kul! Ser vi en mättnad på marknaden efter konsoler? Först Telia med en massa konsoler och nu vad som verkar vara en jätteladdning från MM.

Än så länge är det ju bara vi nörds som ids köa och joxa för att få köpa. Majoriteten är ju svenne banans som vill stega in på en affär och vill köpa. Och de är många.
Så någon mättnad är det nog inte

Skribent
Skrivet av Kaskar:

Än så länge är det ju bara vi nörds som ids köa och joxa för att få köpa. Majoriteten är ju svenne banans som vill stega in på en affär och vill köpa. Och de är många.
Så någon mättnad är det nog inte

Visst är det så. Lite felformulerat av mig. Det jag menade var att marknaden kanske snart är så mättad att det kommer finnas konsoler i butik.

Medlem

I lager datumet för Series X på Elgiganten hoppar mellan 28 april och 25 maj. Kanske görs med mening för att inte ge scalpers ett bekräftat datum? Med Series S händer inte samma sak.

Medlem

Har en kod över från vinst igår på MM. Både jag och tjejen fick varsin. Så jag har beställt. Koden ska fungera till imorgon men är ej säker, eftersom dom haft tekniskt strul.

Skriv PM. Först till kvarn. Gäller för PS5.

*BORTA*

Medlem
Skrivet av Shadee:

Visst är det så. Lite felformulerat av mig. Det jag menade var att marknaden kanske snart är så mättad att det kommer finnas konsoler i butik.

Jag hoppas att vi ser konsoler i butik snart men jag tror inte det kan ske innan Q4 och framåt. Bristen på halvledare och oerhört stor efterfrågan är en "perfekt" kombination.

Medlem

Nu när man äntligen har köpt sig en PS5 via MM:s utlottning, så undrar jag när man kommer få det? Står inget om det i orderbekräftelsen jag fick... Jag hoppas att man får hem det senast nästa helg.

Medlem
Skrivet av Tårtan:

Nu när man äntligen har köpt sig en PS5 via MM:s utlottning, så undrar jag när man kommer få det? Står inget om det i orderbekräftelsen jag fick... Jag hoppas att man får hem det senast nästa helg.

Ja, borde garanterat få i veckan. Beställde också där nu senast. Hoppas på senast onsdag ialla fall.

Medlem

Lyckades också vinna en kod, gjorde beställningen via santander men inte fått en orderbekräftelse från mm ännu..
men loggade in på santanders hemsida och där står det en delbetalning på summan? Fattar ingenting..
var är min orderbekräftelse? Mvh stressad 😅

Medlem

Är det MM club man behöver vara medlem i? Skriver i personnr och capcha, dock händer ingenting när jag klickar fortsätt förutom att sidan uppdateras, nvm...

Ser att det finns många ps5 påstått köpta på via amazon.se, någon som vet vad knepet att säkra där är?

Inaktiv

Finns ju jojjar för 600 på cdon nu för dom som har fått tag på en enhet. Beställde en så nu har jag tre st att rotera på. Perfekt om man har laddningsstationen med.

Medlem

Om någon var i samma sits som jag och gick tekniskt fel när jag försökte använda koden så verkar det som att det är åtgärdat nu för jag kunde beställa min nyss.

Medlem
Skrivet av strangelove:

Nu är jag säkert onödigt petig men ser ni som beställt på MM beställningen under "mina kvitton" ? För mig syns inte PS5 beställningen där men jag har fått bekräftelsen på mejl.

Ps5 MediaMarkt
Nu har min order/beställning gått in på "digitala kvitton/ senaste 5 köpen/ Köp från 2021."

Medlem

Är på jakt efter en ps5 disc version missade tåget igår förstod jag 🙄

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Är på jakt efter en ps5 disc version missade tåget igår förstod jag 🙄

Jag har en kod, du kan få den! Skriver pm.

Medlem
Skrivet av Tobaqtron:

Ps5 MediaMarkt
Nu har min order/beställning gått in på "digitala kvitton/ senaste 5 köpen/ Köp från 2021."

Inte min än. Men jag hittar den om man kollar 5 senaste köpen.

Medlem

Är också på jakt efter en Ps5 disc eller inte spelar ingen roll, ifall det är nån som har en kod över...

Medlem

Congrats to everyone that has a chance to buy PS5 I wonder if anybody will not use the code, so I could get one for ps5 DE?!

Medlem
Skrivet av Mattew:

Är också på jakt efter en Ps5 disc eller inte spelar ingen roll, ifall det är nån som har en kod över...

Du registrera dig idag bara för att kunna tigga?

Skriv svar