Quiz – Vad kan du om 25-årsfirande Resident Evil?

Testpilot

8/10 korrekta svar

Det gäller inte många, men dig ser faktiskt Lady Dimitrescu upp till.

Snittresultatet bland alla deltagare är 6.18/10. Du klarade quizet på 1 minut 6 sekunder.

Medlem

Inga konstigheter 😁👌

Medlem

Hon får gärna se ner på mig...

Medlem

4/10 Alla gissningar (nä, jag har ingen koll alls på detta — har aldrig blivit av att spela men jag får ta igen det någon gång ).

Medlem

7/10 korrekta svar
Det gäller inte många, men dig ser faktiskt Lady Dimitrescu upp till.
--

Bättre än förväntat.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem

8/10 korrekta svar
Det gäller inte många, men dig ser faktiskt Lady Dimitrescu upp till.

Snittresultatet bland alla deltagare är 6.2/10. Du klarade quizet på 3 minuter 2 sekunder.

Medlem

Oof. Too easy. 💁🏻
Lite fundersam över frågan om sidokampanjen (Separate Ways) i RE4. Det var väl inte med i Gamecube-originalet om jag minns rätt? Det kom väl först i PS2 utgåvan har jag för mig.

Medlem

4/10. Chansade på alla så inte illa pinkat för 10 trevalsfrågor. Har egentligen bara sett filmerna då spelen främst släpptes till konsoller.

Medlem

Rätt nöjd ändå!

Avstängd
Helt ok
Medlem

Har spelat alla delar och de sista 3 plus det här nya är på en helt annan nivå än tidigare. Mer skräck och mindre pang pang vilket förstörde del 5 och 6. De sista fyra delarna är survival horror som Resident Evil spel ska va. Ger det full pott 5 av 5

Medlem

7/10 och har egentligen bara spelat RE2 Remake, R4 originalet och RE7.

Medlem
Medlem

Gillar inte att jag bommade på remake-frågan, det har visst cirkulerats rykten om en Code Veronica-remake, rätt hejvilt dessutom. Men det är dock första gången jag klagar på en quizfråga här!

Mitt resultat blev i alla fall 7/10. Inte nöjd för fem öre.

Off to play Village now... ciao.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

9/10 men tror bara att jag förhalar stunden då jag ska starta Village...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av pinky:

9/10 men tror bara att jag förhalar stunden då jag ska starta Village...

Det gör vi alla


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det gör vi alla

Haha ja, men ikväll smäller det! Calle avslöjar att han spelat Village nästa FZ fredag?

Medlem

Easy peasy

Medlem

Jag hade bara tur att det var Resident Evil 4 som ett av svaren då det är min favorit i serien. Nu strax efter Village, som är fantastiskt bra.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Mitt resultat: 10/10.

Jag hade bara tur att det var Resident Evil 4 som ett av svaren då det är min favorit i serien. Nu strax efter Village, som är fantastiskt bra.

Shit, du fixade detta på 27 sekunder. Plus full pott, 10av10. Snabbast av oss.

Jag var långsammast av alla. Hehe. Tog 7 minuter o 48 sekunder. Fick 7 av 10 poäng. Tar alltid god tid på mig...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Shit, du fixade detta på 27 sekunder. Plus full pott, 10av10. Snabbast av oss.

Jag var långsammast av alla. Hehe. Tog 7 minuter o 48 sekunder. Fick 7 av 10 poäng. Tar alltid god tid på mig...

Hade jag inte haft tur med Resident Evil 4 hade det bara varit 9/10

Medlem

9/10 - Mycket nöjd med andra ord.

ELF
Medlem

Det var ju nästan bara svåra frågor.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

1/10, är det någon slår det?

Medlem

Bättre än jag trodde det skulle gå.

Medlem

signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

8/10.

Inte så dåligt.

Fragtjuv

signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ohhhh yeah!

10/10 korrekta svar
Det gäller inte många, men dig ser faktiskt Lady Dimitrescu upp till.

Snittresultatet bland alla deltagare är 6.27/10.
Du klarade quizet på 1 minut 25 sekunder.

123
Skriv svar