Allt om E3, FZ:s uppesittarkvällar och spelsommaren 2021
Det kommer bli spännande. Kul med lite mer fasta tider igen.
När E3 helt utgick förra året så satt jag hela sommaren och bara hoppades på att det skulle komma något från Nintendo med ett nytt Nintendo Direct. Istället blev 2020 det första året utan ett vanligt Nintendo Direct utan istället bara några små bekräftelser på nya spel ett fåtal gånger under året.
Det bästa var ju när dem bekräftade Mario spelen en bra stund efter sommaren.
Hur var det nu igen, skulle Sony skippa E3 i år?
Antar att man kör något eget vid sidan av ala Nintendo style isåfall.
De är listade på Summer Game Fest, så kanske att det blir något där.
Aaah, sommarkväll, öl och e3 med fz är bland det bästa 😁
Hoppas på mer info om elden ring med ett väldigt snabbt release därefter. Samt mer AAA spel odlade för ps5
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Blir som vanligt kul att följa. Men jag får verkligen halvt panik att det är sommar snart...satan vad våren går fort.
Vår?
Ännu en dag i paradiset.
Vår?
...allt är relativt
Ser fram emot ubisoft och farcry 6. Undra om dom har något nytt AC under utveckling?
Vore trevligt om FC6 blir bra, särskilt då man fick det gratis (via kod) när man inhandlade Ryzen 5900x tidigare.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
ELDEN RING Snälla, jag orkar inte vänta mer.
Har blivit så otroligt kräsen med spel numer, fromsoft levererar alltid! (För mig, högst personligt såklart).
För djävulen, ja!
Det har varit ett par svåra år som Souls- och Elder Scrolls-fan, hoppas verkligen att man i alla fall får ett livstecken från Elden Ring eller TES6.
Älskar E3-tider!
ELDEN RING Snälla, jag orkar inte vänta mer.
Har blivit så otroligt kräsen med spel numer, fromsoft levererar alltid! (För mig, högst personligt såklart).
Jag var positivt inställd på att vi ska få se något på årets E3, men, nu har varenda "insider/folk som känner folk" börjat meddela att vi ska "hålla förhoppningarna låga" när det kommer till Elden Ring. Med det sagt kan dom ju självfallet ha fel eller saker kan ändras, men jag börjar tvivla en aning.
The more I practice, the luckier I get.
The Elder scrolls?
Ett J*vla väntande nått kan dem väll visa?
Förr när du visade ett spel så blev folk intresserade och förväntningsfulla.
idag om du visar ett spel kommer du se miljontals twitter meddelande och önskningar att "ändra" spelet till dethär istället.
Bättre att utveckla med stängd dörr idag.
Vad är detta, skippar Sony e3 i år igen?
Verkar som så men dom brukar ju ha egna events som är bra.
PS5 och inget annat.
Verkar som så men dom brukar ju ha egna events som är bra.
Sant sant, tycker det blir lite snålt bara. E3 ska ju va en spelfest tycker jag, så tråkigt att mina favoriter skippar
Sant sant, tycker det blir lite snålt bara. E3 ska ju va en spelfest tycker jag, så tråkigt att mina favoriter skippar
Ja det är tråkigt men finns ju mycket annat att se som tur är.
PS5 och inget annat.
Ja det är tråkigt men finns ju mycket annat att se som tur är.
Helt klart, blir kolla hela eventet. En höjdpunkt på året.
Helt klart, blir kolla hela eventet. En höjdpunkt på året.
Såg nu att Sony är tydligen med på summer games. Det var en playstation logga där över partners.
PS5 och inget annat.