Rehabilitera mera i Prison Architect

Robot
Rehabilitera mera i Prison Architect

Den senaste Prison Architect-expansionen fokuserar på rehabilitering snarare än straff.

#paradox, #prison-architect


FM-guru
F.d. Sisyr

Det märks att Paradox har köpt varumärket... :^)

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det märks att Paradox har köpt varumärket... :^)

Jag som precis tänkte skriva:
"Svenskar som har utvecklat spelet eller?"


signatur

Jätteintressant information.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Metroid:

Jag som precis tänkte skriva:
"Svenskar som har utvecklat spelet eller?"

Haha, det är faktiskt inte svenskar som gjort spelet. Introversion, en brittisk utvecklare, gjorde det. Paradox köpte dock varumärket för några år sen, och sen dess har en annan brittisk utvecklare (Double Eleven) skött utvecklingen.

Min kommentar åsyftade antalet DLC!

Inaktiv

Går det att avrätta fångarna?

Skrivet av anon_119148:

Går det att avrätta fångarna?

Svar ja!

Medlem

Nice med lite variation. Har funderat på att skaffa liret ett tag. Kanske värt ett köp ändå denna månaden.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Okej bra!

Medlem

Dessa Prison Architect spel ser intressanta ut. Däremot kommer jag inte ifrån retrografiken. Skulle önska något liknande välgjort spel i full 3D. Kommande Prison Simulator är i 3D men ser tyvärr mediokert ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar