Calle hade fel – 2 miljoner har spelat Knockout City

Robot
Calle hade fel – 2 miljoner har spelat Knockout City

Du kan testa det gratis veckan ut.

#knockout-city


Medlem

Nja testa kanske folk gör men det viktiga är hur många som fortsätter att spela efter att ha testkört.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Nja testa kanske folk gör men det viktiga är hur många som fortsätter att spela efter att ha testkört.

Försök inte vara smart nu. Calle hade fel, det är viktigast av allt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

NuZ
Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Försök inte vara smart nu. Calle hade fel, det är viktigast av allt.

Till skillnad från Calle så har Uber faktiskt alltid rätt! Även med färgen på dualsense


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Spelet har fått bra betyg på steam. Men inte så många som spelar där verkar det som.

Skägg.
10 Chambers

I det här fallet gillar jag att ha fel. Sen är det ju crossplay mellan alla plattformar, så Steam-siffrorna säger kanske inte så mycket.


signatur
Medlem

Bästa multiplayer spelet som släppts på flera år!

Medlem

Skönt att Calle hade fel Jag har spelat med en annan Fragzonian och det är klart roligare i grupp. Även om spelet ibland känns frustrerande, kanske pga ens egen oförmåga då snarare än annat. Hoppas att det blir en fortsatt succé!

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Bästa multiplayer spelet som släppts på flera år!

Förklara gärna varför, nyfiken att höra


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Förklara gärna varför, nyfiken att höra

Jag kan säga lite om vad jag tycker, även om jag inte tycker att det känns bäst.

Det hela känns väldigt välgjort. Lagarbete är viktigt men även taktik och reflexer. Du får i dueller välja om du ska kasta en hård boll, snurrboll, lobb eller en vanlig enkel boll. Eller om du helt enkelt ska finta, ta fast deras boll och kasta tillbaka.
I 3 mot 1 är man lätt körd om man inte kommer på något riktigt snabbt men det är oerhört belönande att sig sig undan.
Matcherna är ofta snabba så om du åker på storstryk så finns alltid nästa match runt hörnet.
Högt tempo i spelet och flyter på väl. Lagom variation på banor(som ofta känns välgjorda) och så finns det specialbollar som också bidrar till variation. Man låser upp saker rätt frekvent och så är det säsonger och olika spelsätt att testa.

Så, helnöjd att det finns på Game Pass.

Medlem
Skrivet av miffot:

Förklara gärna varför, nyfiken att höra

Haha det är många små saker, men generellt så är det ett kul lagspel med arkadiga mechanics som är lätt att använda men svår att bemästra likt typ cs som man personligen brände en 3000+ tim på innan man tröttnade

sen att matcher man dominerar eller blir dominerad är över fort är väldigt bra, vilket gör att man spenderar mest tid på roliga jämna matcher. tråkigaste som finns i cs är att bli tvingad vara fast 40min i en match med drygt lag, folk som lämnar så man får bot, fuskare osv.

gillar man skillbaserade tävlingsinriktade spel bör man prova, helst med vänner då det blir mkt roligare.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Haha det är många små saker, men generellt så är det ett kul lagspel med arkadiga mechanics som är lätt att använda men svår att bemästra likt typ cs som man personligen brände en 3000+ tim på innan man tröttnade

sen att matcher man dominerar eller blir dominerad är över fort är väldigt bra, vilket gör att man spenderar mest tid på roliga jämna matcher. tråkigaste som finns i cs är att bli tvingad vara fast 40min i en match med drygt lag, folk som lämnar så man får bot, fuskare osv.

gillar man skillbaserade tävlingsinriktade spel bör man prova, helst med vänner då det blir mkt roligare.

Ahh kul, ska kanske försöka övertala några vänner roch testa detta då, kan ju vara ett kul lir!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:

Försök inte vara smart nu. Calle hade fel, det är viktigast av allt.

DEN HÄR MANNEN TALAR VÅRT SPRÅK.


signatur
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Försök inte vara smart nu. Calle hade fel, det är viktigast av allt.

Nästan så det borde bli en nationell flaggdag. Det är bara ett förslag, berör inte mig personligen.

ELF
Medlem

Förstår inte hypen kring det. Absolut inte min typ av spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nja testa kanske folk gör men det viktiga är hur många som fortsätter att spela efter att ha testkört.

Medlem
Skrivet av ELF:

Förstår inte hypen kring det. Absolut inte min typ av spel.

Inte min heller men tusan vad roligt detta är!

Skägg.
10 Chambers

Jag avgår! Och spelar Knockout.


signatur
Medlem
Skrivet av miffot:

Ahh kul, ska kanske försöka övertala några vänner roch testa detta då, kan ju vara ett kul lir!

Är nog bäst att passa på och prova nu under gratis perioden, risken finns ju att det blir mest tryhard folket som köper spelet sen

Medlem

Jag tror att det finns många kanske framförallt "hardcore" gamers som har en aversion emot den här typen av grafik och presentation... Men också att det finns väldigt många gamers som inte har det... I en litet annan bubbla...

Det har ju inte direkt stoppat Fortnite och sådär... Vet inte hur det gått för Splatoon.. Men det verkar ju också funka.

Sen tycker jag Knockout gör den stilen lite tråkigare än typ Splatoon... Tycker det ser mer unikt och smaskit ut än Knockout som känns lite mer generiskt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Personligen gillar jag den här stilen mer än "realism" för det mesta.. Framförallt i 'service' och multiplayer spel... Den har en tendens att åldras väl med mera.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar