Halo Infinite på E3 fokuserar på multiplayer, enligt insider
Det här är ett sådant spel som man tillsammans med titlar som Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Star Citizen och Crackdown 3 skulle vilja se en rejäl artikel eller bok om vad som egentligen hänt under utvecklingen.
Sant, det hade varit en riktigt intressant bok! Lägg till Duke Nukem Forever och Alien: Colonial Marines så blir den ännu bättre
Vill inte ens tänka på hur skicket hade varit ifall det släppts i höstas, låter som de i bästa fall blir klara i sista minuten:(
De kanske borde skjuta på det igen för att hinna med QA och slippa crunch.
Dumpa One stödet skulle också vara trevligt, men det lär ju aldrig hända.
Stämmer det att dom har så dåligt med tid att dom inte ens kan visa upp det "ordentligt" på single player sidan så låter det ju inte jätte imponerande av dom. Man tycker ju ett så stort företag med fullbackning av Microsoft och ett extra år för utveckling borde kunna ordna det.
Nu ska man ju också ta allt sånt här med en nypa salt som sagt så man ska nog inte läsa in för mycket heller
Det här är ett sådant spel som man tillsammans med titlar som Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Star Citizen och Crackdown 3 skulle vilja se en rejäl artikel eller bok om vad som egentligen hänt under utvecklingen.
Det här är ett sådant spel som man tillsammans med titlar som Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Star Citizen och Crackdown 3 skulle vilja se en rejäl artikel eller bok om vad som egentligen hänt under utvecklingen.
Star Citizen har en väldigt transparent utveckling där det finns genomgående förklaringar till varför det tar sån tid. Finns massor av bra filmer på Youtube som sammanfattar det hela om du inte vill gräva bland utvecklarnas inlägg, men long story short, tekniken för att skapa Star Citizen har inte existerat, och det har varit nya hinder efter det andra. Nu verkar det dock som att all nödvändig teknik är på plats, och det kommer börja hända väldigt mycket från och med juni/juli.
Det här är ett sådant spel som man tillsammans med titlar som Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Star Citizen och Crackdown 3 skulle vilja se en rejäl artikel eller bok om vad som egentligen hänt under utvecklingen.
Det hade väl bara blivit en tråkig pandemibok, precis som alla andra titlar som har skjutits fram.
Det hade väl bara blivit en tråkig pandemibok, precis som alla andra titlar som har skjutits fram.
Nja, nog finns det väl lite saker som kan vara intressanta som inte har med pandemin att göra?
Personer i ledande positioner i utvecklingen som får sparken. Rykten om att andra MS-studior som Turn 10 får sätta projekt åt sidan för att hjälpa till med Halo. En väldigt sen försening efter en kritiserad visning av spelet där man nästan fick känslan att 343 medvetet visar spelet på ett dåligt sätt för att få mer tid.
Sedan är 343 en väldigt stor studio som trots att man inte sysslar med ny IP får ur sig förhållandevis få spel jämfört med andra studior vilket gör att man undrar lite vad som händer där.
Självklart har pandemin spelat in men här känns det som att det fanns problem redan innan.