Nya tider! Far Cry 6 skippar karteditor, men har gameplay-bitar i tredjeperson

Robot
Nya tider! Far Cry 6 skippar karteditor, men har gameplay-bitar i tredjeperson

Förändringens gerillavindar blåser.

#far-cry-6


Medlem

Det är bara i multiplayer som 3:e person vy är superlamt, så för min del få de gärna köra med det i FC6, även om det bara är i vissa sekvenser.

Medlem

Låter som de tänkt släppa cosmetic dlcs..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd

Spelet hade gjort sig ännu bättre i tredjeperson. Våga förändra Copysoft!

Medlem

Låter B tycker jag. Hoppas det går att inaktivera tredjepersonsvy helt. De behöver inte visa mig var raketerna kommer från när jag skjuter med min ryggsäck eller hur ”coola” mina kläder ser ut.

Medlem

Man blir ju inte mer fäst vid en karaktär för att den syns i tredjeperson.

Väntar ändå på recensioner, speciellt då det är ett spel från Ubisoft.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Inaktiv

Så inte bara ett fel utan två?

Medlem

Ingen kart editor = besviken , hade lite idéer efter att ha sett de första filmerna från spelet,

Skrivet av Managor:

Man blir ju inte mer fäst vid en karaktär för att den syns i tredjeperson.

Jooooo det tror jag man blir. Annars är man ju bara” 2 armar och ett vapen”


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av jontepasagen:

Spelet hade gjort sig ännu bättre i tredjeperson. Våga förändra Copysoft!

Fast det finns ju minst lika många spel i denna genre i tredjeperson så inte direkt något underskott där. Självklart är det en smaksak men för mig har och ska FC alltid vara i förstaperson men sen finns det andra spel som gärna får vara i tredjeperson och är jättebra så. Jag tycker inte man bör förändra en spelserie så långt in på det sättet. Om något kan de får göra en Elder Scrolls eller GTA V där det andra perspektivet är valbart men kärnan måste vara förstaperson.

Medlem

Ja låt spelaren välja mellan FPS/TPS då skulle dom sälja sjukt mycket mer spel.

Medlem

Att dom skippar karteditor/aka Arcade låter helt korkat ända anledningen att änns spela FarCry 5 skit spel BTW(Story mode)
Hoppas nu att FarCry 6 är bättre än 5an!(och inte korkade spel element som 5an hade!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Att dom skippar karteditor/aka Arcade låter helt korkat ända anledningen att änns spela FarCry 5 skit spel BTW(Story mode)
Hoppas nu att FarCry 6 är bättre än 5an!(och inte korkade spel element som 5an hade!)

Lugna ner dig brorsan!

Medlem
Skrivet av Kemista:

Lugna ner dig brorsan!

Bah...


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

"Sedan tidigare vet vi att Dani kommer att få en röst, och därmed skilja sig åt från många tidigare Far Cry-hjältar"
Majoriteten av Far Cry protagonister har väl ändå haft röster? Det är väl bara far cry 2 och 5 som varit tysta?

1
Skriv svar