Hittills PC- och Xbox-exklusiva The Medium har åldersmärkts till Playstation 5

Robot
Hittills PC- och Xbox-exklusiva The Medium har åldersmärkts till Playstation 5

Är den tvådelade skräckvärlden på väg till Sonys kraftpaket?

#Bloober-team, #The-medium


Medlem

Det har känts uppenbart det skulle dyka upp till playstation en dag. Då de skeppade medium i xbox kartonger som man "råkat" printa playstation knapparna på av någon anledning haha (alltså fyrkant, kryss, trekant o ring).


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Mediokert spel

Skrivet av laban005:

Mediokert spel

Måste hålla med om det, spelade i ett par timmar, men det var otroligt forcerat, och det där med ett spela i olika världar var mest irriterande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av SunShine:

Det har känts uppenbart det skulle dyka upp till playstation en dag. Då de skeppade medium i xbox kartonger som man "råkat" printa playstation knapparna på av någon anledning haha (alltså fyrkant, kryss, trekant o ring).

Påminner mig om när Capcom råkade använda Okami bilden från IGNs hemsida till boxart

Boxart misstag Engadget

Frilansare

Min recension av The Medium hittar ni här!

Medlem
Skrivet av laban005:

Mediokert spel

Håller med.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Måste hålla med om det, spelade i ett par timmar, men det var otroligt forcerat, och det där med ett spela i olika världar var mest irriterande.

Rätt skoj ändå att de sticker ut lite, ändrar upplägget lite och inte bara är som "alla andra" spel.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Påminner mig om när Capcom råkade använda Okami bilden från IGNs hemsida till boxart

Boxart misstag Engadget

ja lite så minsann


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Min recension av The Medium hittar ni här!

Jaha, se på den, dyker upp från ingenstans och vill ha medlidelse.

Medlem

Mycket mediokert spel med ett såååå långsamt tempo. Lirade ut det till Steam för att veta hur storyn slutade. Trist huvud monster i form av The Maw.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ett av de mysigare skräckspelen jag spelat på länge faktiskt, lätt en 4/5 faktiskt. Sedan kändes ju två kamera grejen mera som en gimmick, men otroligt härliga stämning och det långsammare tempot var bara uppskattat.

1
Skriv svar